Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Iedereen die mij als buur heeft op gamecenter naam Liesjuh1992 er is een wijziging in mijn stad

Alle benodigdheden kan je vinden in het huis met drie verdiepingen in de stad en dan de rij van de villa's.

Ik ga nu het zwembad daar bouwen met een duikplank en speeltjes

Advertentie

Hoi, ik zoek ook nog buren.. Via game Centre: Deathbodyman
Ik ben op level 16 en heb zoiezo een brandweerslang en een veilingspodium staan..
Als er nog iets is wat nodig is voor een missie dan zet ik het graag neer..
Groetjes Debby
Is mijn meest recente bericht nou verwijderd, of meen ik het maar? Ik zie het er hier niet meer tussen staan.. Het was een serieuze vraag ;) ik wil best 364 berichten en 37 pagina's ver gaan zoeken naar het antwoord, maar als iemand gewoon kan reageren op mij vraag, is wel fijn.. vind ik persoonlijk.

Goed, nogmaals dan, mijn probleem:
Ik heb nu enkele mensen op Facebook toegevoegd om buren te kunnen worden. Via de partyboot heb ik die mensen ook daadwerkelijk uitnodigingen gestuurd om Sims buren te worden. Alleen, die uitnodiging komt als melding op FB terecht waarna ik vervolgens naar de Play Store wordt doorgestuurd...
Dat hele buren worden en mensen uitnodigen werkt bij mij dus niet!

Hoe moet het dan wel?! HELP, aub!! :)

Vriendelijk bedankt!
Hoi Sandra..
Ik heb het ook via Facebook geprobeerd maar krijg zo ook geen buren.. Hoe het via Facebook dan wel moet weet ik niet maar ik heb het nu via game Centre gedaan en dat werkt wel bij mij.. (Wel op de iPad dan)
Sandra schreef:Is mijn meest recente bericht nou verwijderd, of meen ik het maar? Ik zie het er hier niet meer tussen staan.. Het was een serieuze vraag ;) ik wil best 364 berichten en 37 pagina's ver gaan zoeken naar het antwoord, maar als iemand gewoon kan reageren op mij vraag, is wel fijn.. vind ik persoonlijk.

Goed, nogmaals dan, mijn probleem:
Ik heb nu enkele mensen op Facebook toegevoegd om buren te kunnen worden. Via de partyboot heb ik die mensen ook daadwerkelijk uitnodigingen gestuurd om Sims buren te worden. Alleen, die uitnodiging komt als melding op FB terecht waarna ik vervolgens naar de Play Store wordt doorgestuurd...
Dat hele buren worden en mensen uitnodigen werkt bij mij dus niet!

Hoe moet het dan wel?! HELP, aub!! :)

Vriendelijk bedankt!
Bij mij kreeg ik wel gewoon mijn vrienden op Facebook die ik ken en die dit ook spelen.
Liesjuh1992 schreef:Iedereen die mij als buur heeft op gamecenter naam Liesjuh1992 er is een wijziging in mijn stad

Alle benodigdheden kan je vinden in het huis met drie verdiepingen in de stad en dan de rij van de villa's.

Ik ga nu het zwembad daar bouwen met een duikplank en speeltjes

Iedereen mag mij trouwens gewoon toevoegen zet er wel even onder dat je voor Sims doet dan weet ik dat het van het forum komt hihi.
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 186