Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik heb weer een aantal mensen hier toegevoegd. :)

Afbeelding

Afbeelding
Heb ook weer even twee nieuwe screens gemaakt. Er is niet veel veranderd, de meeste voorwerpen staan nog steeds in dit huis.
hallo

ik ben hard opzoek naar buren
ik speel de sims freeplay sinds kort dus zit nu in niveau 10
alleen nu kom ik niet echt verder met de doelen voor bij de buren zo blijf ik nu steeds hangen omdat ik een veilingpodium moet hebben om te oefenen.

dus mijn vraag wie wil mij toevoegen ik ben te vinden onder de naam wanda paul
Hey eleanor kan ik jou ook toevoegen terwijl ik niet bekent ben met game center of is er een manier dat ik me daar op aan kan melden
Groetjes wanda
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spoiler: show
Gamecenter: Nataneken159
Hey , ik zoek buren, iedereen welkom, goed of slecht, maakt niks uit! ik heb nog geen zwembad of mysterieuze eiland, eerlijk gezegd nog niet veel, ik zit in level 11 en spaar voor toverstafpodium, ik heb draak ontgrendeld maar heb nog geen dierenwinkel .... stuur zeker een verzoek!! :D :]
Nefje, ik heb jou vanmiddag een vriendenverzoek via FB gedaan, Eleanor wij zijn nu bevriend via Gamecenter en Nataneken,. jou heb ik net via gamecenter uitgenodigd.
Mijn gamecenter name is ceebeetje, level 12 . Wat ik bezit zal ik later hier neerzetten.

Ik ben overigens dringend op zoek naar een brandkraan om te oefenen bij de buren :)
Laatst gewijzigd door TaraPearl op 26 okt 2014, 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Nataneken schreef:Bedankt ceebeetje, Wil iemand multiplayer game doen ? :P en nog iets, ik heb een vraag over baby's geen bezwaar: ik heb binnen de tijd voltooid, waar is die beloning? :lol:
Geen idee want bij die baby's geen bezwaar ben ik nog niet, ik krijg dat dutje maar niet voor elkaar ggrrr
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 186