Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik zoek een buur met brandweerslang, ik hoop dat ik die hier kan vinden.
Mijn naam op gamecenter is bas010719, als het niet lukt probeer bas dan in hoofdletters.
Alvast bedankt!

Advertentie

Ik heb weer wat mensen toegevoegd. :)

@ bassie
Ik heb wel een brandweerslang, maar geen Gamecenter aangezien ik op een Android toestel werk. Je kan mij eventueel wel toevoegen op Facebook.

Afbeelding
Bij dit huis staat onder meer de brandweerslang.
Hoi iedereen,


Ik zoek buren voor de SimsFreeplay, ik ben pas op level/niveau 9, weet niet precies wat ik heb waar ik iemand mee kan helpen. Ik zou het ook niet erg vinden als iemand me zou informeren over welke attributen ik moet/kan aanschaffen (als ik die financiële mogelijkheid heb) om een toekomstige buur te helpen. Ik heb tot nu toen de dumpwinkel, het park en de babywinkel. Ik heb de gitaar, modestudio, spiegel, PC en schildersezel in mijn huis staan (Dat is het huis waar je het spel mee begin). Ik ben op Facebook te vinden onder de naam Brenda van Beek.
Hoi

Sorry, toen ik mijn bericht/oproep schreef, stond ik er op dat moment niet bij stil dat er meer honden Fikkie heten. Maar oke mijn profielfoto is van mijn zwarte dwergkonijn. Ik heb een vriendschapsverzoek verstuurd aan Nefje, molletje83, chanti en aan natuurlijk Berezoetski.
^Ik heb je toegevoegd. :)
Er is zowel een brandweerslang als een brandweerpaal. De brandweerslang wordt gebruikt om te oefenen voor brandweer en de brandweerpaal is om een verdieping naar beneden te gaan. Dus voor de brandweerslang heb je geen tweede verdieping nodig maar voor de brandweerpaal wel.

Afbeelding
De brandweerslang staat bij mij bij dit huis in de tuin.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 186