Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Isjeeeeh » 28 mei 2017, 18:36 schreef:Hoe voeg je mensen toe via Google Play?? Zou namelijk graag wat meer steden hebben voor al die beloninkjes :D
Helaas werkt dat niet meer je kan het natuurlijk proberen. Er zijn diverse sims freeplay communities te vinden. In principe was eenvoudig weg iemand via google+ volgen genoeg. Als je korter dan zover ik weet een jaar geleden de app hebt geinstalleerd zit je aan Facebook vast.
Tip als je alleen je voornaam in combinatie met spellen of spelletjes gebruikt op facebook is het vaak lastig te ontdekken wie wie is. Meestal zijn er meerderde met de zelfde naam. Dus het is mischien handig om of een link naar je facebook profiel te plaatsen of duidelijke omschrijving van je profiel foto.
Nefje » 21 apr 2014, 19:45 schreef:Op dit account speel ik met De Sims FreePlay.

Bij dit huis heb ik veel dingen staan die nodig zijn voor de sociale doelen zoals het veiling podium, de brandslang, telescoop en meer. Op de screens kan je zien wat bij welk huis is te vinden.
Afbeelding
Mag ik je toevoegen? https://www.facebook.com/SimpleJamiex" onclick="window.open(this.href);return false;
Lindsay » 07 jun 2017, 22:59 schreef:
Michelleeee95 » 05 jun 2017, 21:58 schreef:Hoi allemaal, kan iemand mij helpen? Ik wil 2 sims met elkaar laten trouwen, maar als ik op aanzoek klik staat er; aanzoek onmogelijk. Sim is al verloofd. Terwijl dit niet het geval is. Weet iemand hoe dit moet?
Je hebt een trouwboog nodig
Die trouwboog heb je in Sims Mobile nodig niet in Freeplay.
Mischien is 1 van beide sims toch in een relatie met een ander, dat zou je via het relatie tabblad moeten kunnen zien.
Ps dit topic is eigenlijk niet bedoeld om vragen te stellen.
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 186