Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Voor de Apple gebruikers;

Mijn gebruikersnaam via Gamecenter is

Coen849

Voeg mij toe :) nieuwe buren zijn van HARTE welkom! Ben nog een beginner level 12 :)

Advertentie

Ik ben verbonden met de facebook van mijn eigen account. Maar nu heb ik speciaal account voor de sims ik heet Co sims omdat cookie niet kon haha. Maar kan ik dan verbinden met een ander account?
Het is gelukt! Zou het super vinden als jullie mij toevoegen op fb, ik heet Co Sims :D ik zoek nu iemand met een brandweerpaal en het liefst iemand met veel dieren op 1 plaats :)
Ik heb nieuwe buren nodig op de sims freeplay!
Ik raak niet verder in mijn sociale taken want geen van mijn buren heeft een gitaar.. Als je een gitaar of andere spullen voor sociale taken hebt. Voeg me dan ff toe op facebook: Aislynn Karreman
Daisyke89 » 06 jul 2016, 21:20 schreef:Ik heb er 1 staan! Daisyke89

# Daisyke89 Hoi, in welk huis staat die brandweerpaal?
Nathaliewh » 06 jul 2016, 13:24 schreef:Hoi!

Ik zoek nog een buur met een brandweerpaal zodat ik weer verder kan in het spel :) graag via Game Center
Ik zit zelf bijna op level 31

Bedankt alvast!
Ook ik loop vast bij sociale taken vwb "gebruik brandweerpaal bij de buren".
Wel bij buren brandweerang gevonden, maar dan kan je alleen "oefenen als brandweerman" en blijft de taak dus nog staan...
Wie o wie kan hiermee helpen?

Wanda
Wanda69 » 29 aug 2016, 16:10 schreef:Ook ik loop vast bij sociale taken vwb "gebruik brandweerpaal bij de buren".
Wel bij buren brandweerang gevonden, maar dan kan je alleen "oefenen als brandweerman" en blijft de taak dus nog staan...
Wie o wie kan hiermee helpen?

Wanda
Hallo Wanda,

Volgens mij gaat het hier om de brandweerpaal TRAP. Ik heb zo`n trap in mijn villa. Dus mocht geen van je buren die trap hebben en je spel is verbonden met facebook: voeg me maar toe: Adrien sims

Het gaat om de villa op het normale land, bij de brug naar het mysterieuze eiland en de romantische boot.
De trap is in de kelder te vinden! (scheelt weer veel zoekwerk haha)
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 186