Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Mijn dochter is net begonnen bij de sims freeplay maar loopt nu al tegen opdrachten aan die ze niet kan voltooien... bijvoorbeeld een telescoop zoeken bij de buren.

Kortom ze is op zoek naar buren. Nefje ik heb jou al een vrienden verzoek via facebook gestuurd, wellicht willen andere haar ook vriend

Sorry, facebook net op non actief gezet: ik durf even geen koppeling te maken ivm veilgheid

Advertentie

Ik ben ingelogd via e mail ik weet niet hoe ik terug naar Facebook moet maar dit is was ik heb:
Manege 1 paard
3baby's en 1 peuter
Voetbal veld
Bedden***
Zwembad
Park
Eiland
Volwassenen
Enz...
Mijn e-mail is emilie@algoet. Info

Weet er iemand hoe ik met Facebook kan aanmelden! Vroeger kon ik het nu ni meer ik heb een android Nexus 7 van google :P :P :P
Hey allemaal,

Ik ben nieuw hier en Ik lees hier nou al een tijdje mee van deze site en ik vind het heel erg handig!!
Zouden jullie mij misschien kunnen toevoegen als buur? Mijn gamecenternaam is: Nadia*Rodriguez
Ik zit pas in level 18 en dus nog niet heel ver maar het zou me wel onwijs helpen als ik nieuwe buren krijg om verdere missies uit te spelen haha :D

Groetjes Nadia
Ik ben net begonnen met sims freeplay en ik ziek nog buren. Mijn Facebook naam is Demi Sims en omdat er meerdere zo heten. is mijn profiel foto een poppetje uit de sims.
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 186