Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik wil gewoon buren om hun huizen te bekijken het liefst buren met veel openbare locaties maar anders kan natuurlijk ook voeg me toe op gamecenter: Guusje bosman

Advertentie

Annet » 11 apr 2016, 16:18 schreef:Ik weet niet hoeveel buurtjes je mag hebben , ik heb er nu 38 , maar als jullie nog buren nodig hebben mag je mij nog toevoegen GC naam is Annet B. Potion Plz ( met punt achter de B )
In dit huis kan je alles vinden
M'n spookhuis om spoken te zoeken staat op het eiland
Afbeelding

hoi k zoek nog een buur. maar k speel via Google. kan k je ook via fb zoeken
SimsLover2002 » 02 apr 2016, 22:18 schreef:Heeeeey ;)
Ik zoek vrienden voor de Sims freeplay. 8-)
Ik heb geen voorkeur, het is alleen voor de kadootjes en om elkaar te helpen zodra nodig is :D
Ik speel via gamecenter en mijn naam is Elise
Er zit helaas een smiley bij die ik niet kan sturen maar als iemand die erbij kan zetten, het is de engel smiley
Anders mail je me via hier en voeg ik jouw toe : :D
hoi k zoek een buur. ben te vinden via fb Viandra.. k heb geen gamecenter. Speel via Google
Deze veld voor alle sims players wereldwijd. Niet alleen je buren. Maar je mag mij toevoegen op fb Viandra Amatpawiro
Hulpsimsfreeplay » 03 mei 2016, 11:17 schreef:Zijn er mensen die nu bezig zijn met de nieuwe update? En begrijp ik het goed dat je samen met je buren dit kan vrijspelen? Dan zou ik graag een paar mensen willen toevoegen
Afbeelding
Deze geldt voor alle sims players wereldwijd. Niet alleen je buren. Maar je mag mij toevoegen via fb. VIANDRA Amatpawiro
Melis93 » 13 maart 2016, 00:53 schreef:
cage » 12 maart 2016, 12:39 schreef:alles onder één dak
met genoeg trappen om snel klaar te zijn

er zijn 86 opdrachten die de heel tijd in de zelfde volgorde komen alleen hij is voor iedereen anders
Afbeelding
Ik wil je graag toevoegen, is je gebruikersnaam op gamecenter gewoon "Cage"? Dan heb ik je zojuist toegevoegd en anders hoor ik graag hoe ik je dan anders toe kan voegen :)
ik wil je ook toevoegen als dat kan..
Berezoetski » 30 mei 2014, 12:16 schreef:Oh das vervelend idd.
Ik kon eerst ook niet inloggen op de partyboat, ondanks dat mijn Facebook al was gekoppeld aan de sims freeplay.
Toen heb ik mijn facebook in de sims freeplay app ontkoppeld en daarna weer gekoppeld.
Sindsdien doet ie 't ook gewoon.

Ik heb nu overigens alle hobby dingen uit de dumpstore gekocht, ze staan allemaal in/bij het huis van de clown.
Hooii
Hoe heb je je account ontkoppelt?
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 186