Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Om TienerSims te laten opgroeien tot volwassenen moet je eerst de missie 'Volwassenheid' hebben volbracht (beschikbaar vanaf niveau 19). In dit topic kan je een walkthrough vinden over hoe je de Volwassenheid missie moet volbrengen.

Beloningen:
- Win een uitgebreide kledingkast voor je volwassen Sims als je deze missie binnen de tijd (6 dagen) haalt. Dit pakket bevat nieuwe kapsels, kleding en meer!
- Volbreng deze missie zodat tieners op kunnen groeien tot volwassenen!

Afbeelding

Volwassenheid Walkthrough
1. Stuur een Sim naar het park.

Afbeelding
2. Stel de schaakstukken anders op (2 minuten).

Afbeelding
3. Verstop je in het toilet van het park (12 seconden).
4. Breng een tweede Sim naar het park.
5. Ga door met schaken (5 minuten).
6. Om een andere Sim gniffelen (3 minuten en 30 seconden).
7. Staar leeg naar de fontein in het park (1 dag en 20 minuten).

Afbeelding
8. Dans op elektronica in het park (4 minuten).
9. Breng 3 Sims in het park samen.
10. Klaag tegen een Sim (1 minuut).
11. Irriteer een andere Sim (interactie bespotten) (2 minuten).
12. Ga alles grillen op de barbecue (6 uren en 30 minuten, afhankelijk van hoeveel sterren de barbecue heeft. Als je pech hebt dan kan een bug ervoor zorgen dat deze interactie ongeacht het aantal sterren van de barbecue 8 uren duurt).
13. Stuur een Sim naar het zwemcentrum.
14. Gebruik de glijbaan in het zwemcentrum (5 seconden).
15. Drink een energiedrankje in het zwemcentrum (30 minuten).
16. Maak de prijzenkast in het zwemcentrum belachelijk (1 dag).
17. Stuur een Sim naar huis.
18. Bekijk het nieuws (3 minuten).
19. Opbiechten bij een Sim (interactie bekennen) (1 minuut en 30 seconden).

Afbeelding
20. Ruim afval op in het park (16 uren en 20 minuten) (1 afvalhoop opruimen is voldoende).
21. Laat 5 Sims op muziek uit de stereo-installatie in het park dansen (interactie is meteen voltooid nadat 5 Sims dansen).

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd: 9-7-2016

Volgende missie: Spokenjagers
Vorige missie: Tienerster

Advertentie

Ik ben nu met deze missie bezig en er zijn wat tijden veranderd namelijk de schaakstukken anders op stellen is een 30 minuten.
Sim bespoten duurd 1 uur en 30 minuten
ik ben nu op dit punt.
Fijn dat een aantal taken nu wat korter zijn. EA past soms de taken en tijden achteraf aan om het bijvoorbeeld makkelijker te maken om de missie binnen de tijd te halen.
Nefje schreef: 12. Ga alles grillen op de barbecue (6 uren en 30 minuten, afhankelijk van hoeveel sterren de barbecue heeft. Als je pech hebt dan kan een bug ervoor zorgen dat deze interactie ongeacht het aantal sterren van de barbecue 8 uren duurt).
[/quote]

Stap 12, kan die door elke sim voltooid worden, of moet dat door 'n jonge sim gedaan worden? Want in de begeleidende tekst bij die opdracht gaat 't over 'n jonge sim... :?: :? Een een jonge sim heb ik nog niet/niet meer.. dus ik gebruik daar nu 'n volwassen sim voor.. maar of 't dan goed gaat...
De omschrijving klopt niet altijd. Ik dacht dat je alle interacties van deze missie met een volwassen Sim kan doen. Als je de interactie alles grillen krijgt dat zal het waarschijnlijk wel kloppen.
Ik ben nu al een lange tijd bij de laatste missie om "volwassenheid" te voltooien, maar omdat ik geen muziekinstallatie in het park heb staan kan ik hem niet voltooien. Kan iemand mij alsjeblieft helpen hiermee? Zit al zeker een maand vast en ik wil zo graag verder spelen!
@ Elizabethmariane Met stereo-installatie wordt dezelfde stereo bedoeld als die je hebt gebruikt bij opdracht 8 (bij de vissersplek).