Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik zie wel eens vaker dat mensen niet bepaalde instrumenten kunnen kopen. Het lijkt mij sterk dat zoveel mensen er over heen kijken, dus misschien is het wel een bug. Ik had trouwens wel de instrumenten niet altijd op de goede volgorde staan, dus blader voor de zekerheid het hele tienergedeelte (en de dumpwinkel) door.

Advertentie

Ik speel de Sims Freeplay al een tijdje maar sinds een tijdje blijf ik dus hangen op 'Schrijf 6 muziekstukken'.

Ik speel al een tijdje met een tienersims piano maar krijgt altijd dezelfde muzieknoten? Hoe krijg je meer kans op de andere muzieknoten? Door sneller te reageren na 30 minuten?
Met muziekinstrumenten vaan 3 sterren heb je meer kans om een nieuwe muzieknoot te vinden. Andere factoren maken niets uit voor zover ik weet. Ik dacht eerst dat het hielp als je Sim geïnspireerd is, maar volgens mij helpt dat ook niet echt. Maar het kan inderdaad erg lang duren, zelfs als je alleen instrumenten met drie sterren gebruikt. Daar is helaas niets aan te doen.
Dus als ik het goed begrijp moet je steeds op het instrument wat je vrijspeeld als he 3 noten hebt verder gaan om nieuwe stukken te schrijven en nieuwe noten vrij te spelen kun je ze niet alle 15 krijgen door alleen keyboard te spelen?
nancy schreef:Dus als ik het goed begrijp moet je steeds op het instrument wat je vrijspeeld als he 3 noten hebt verder gaan om nieuwe stukken te schrijven en nieuwe noten vrij te spelen kun je ze niet alle 15 krijgen door alleen keyboard te spelen?
Nee elke regel van 3 noten is een ander instrument.
silber-k schreef:Ik ben bij het doel schrijf 6 muziekstukken maar ik heb de basgitaar en het drumstel al vrijgespeeld en op 1 na de elektrische gitaar dus al 8 muziekstukken maar het doel heb ik nog niet bereikt. Doe ik iets verkeerd?
Zou je me misschien kunnen helpen? ik vind namelijk de elektrische gitaar ook niet. Ik weet niet of je ze al gevonden hebt anders zou ik het graag willen weten hoe want ik hang nu namelijk vast !
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8