Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Afbeelding
Binnenkort start bij mij dit evenement.
Iemand een idee welke hobbie hierbij hoort.
Ik dacht eerst kunstschaatsen. Maar er staat dat ik ern dumpwinkel moet hebben.
Dus misschien modetafel of houtbewerktafel.

Advertentie

Bij dit evenement hoort de nieuwe hobby ijssculptuur die slechts tijdelijk beschikbaar zal zijn. Je kunt de hobby straks uitoefenen als het evenement begint met behulp van de IJszuil die je in de dumpwinkel kunt kopen.
Oke bedankt
Graag gedaan :) Ik weet niet of er nieuwe items bijzitten (dit lijken inderdaad de items van de kerstmissie van 2015), maar dan is het inderdaad niet zo interessant. Misschien dat er nog wat extra's bij zit en de mensen die de kerstmissie eerder hadden gehaald een voorsprong krijgen.
Klopt het dat je 12 collecties moet vervolledigen? Dat is toch gewoon niet te doen... Ik heb mijn sims al vanaf het begin aan het werk gezet en ze zitten nog maar op begin niveau 4. Ik doe 2 keer per dag de korte interactie en snachts de lange. Zou ik ze moeten versnellen met LP zodat ze level 6 halen? Hoe lang duurt dat volgens jullie want er lijkt per interactie echt heel erg weinig bij te komen...
Ik heb ook een sim vanaf het begin alleen maar ijssculturen laten maken. Hij is ook level 4 en ik heb nu 5 medailles. Erg leuk allemaal maar ik vraag me af of ik werkelijk 1 serie van 12 medailles ga krijgen binnen de tijd.
Als je meerdere sims inzet vanaf eentje level 6 heeft behaald zal het sneller lukken. Volgens mij zijn de eerste 9 zuilen te koop voor simdollars, als je dan 9 sims tegelijk inzet haal je er waarschijnlijk wel eentje hoor Mokie11. Alle 12 pakketten lijkt me echter niet realistisch...
Het duurt inderdaad erg lang voordat ze niveau 6 hebben bereikt, je bent daar al bijna de helft van de tijd mee kwijt en dan moet je ook nog eens tig keer een complete set maken, ik wordt ook van deze hobby niet happy!!
ik laat mijn sims lp koken en heb de eerste set gewonnen :D de rest geef ik de korte interactie ik heb er 1 met lp naar level 6 geholpen ben bang dat ik anders pech heb

ik hoop dat ze dit evenement net als de meeste evenementen gaan herhalen t,is best een pittig evenement inderdaad :?