Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Om geld te verdienen heb ik op internet gelezen dat je woning kan kopen en dan weer verkopen. Dit zou geld opleveren. Nu ben ik dat aan het uitproberen.

Om een woning te verkopen ga je naar woning bekijken. Dit krijg je nadat je een woning hebt gebouwd. Klik na het bouwen op de woning. Dan zie je nieuwe sim toevoegen, sim verhuizen, huishouden verhuizen, woning bekijken, woning slopen. Tip: Slopen levert geen geld op.

Als je de woning bekijkt kan je alle kamers verkopen (door in de woonwinkel op kamers maken te klikken en dan de kamer selecteren. Dan kan je hem verkopen door op de rode dollar teken te klikken) en daarna alle interieur verkopen. Dit kost veel tijd maar levert aardig wat geld op.

Als je nog weinig huizen hebt bv drie dan kost het een uur om de vierde woning te bouwen. Met vier woningen duurt het 2 uur om de vijfde woning te bouwen. Dan zijn de woningen ook duurder.
Tip: sloop alle lege kavels dit levert geen geld op maar daardoor kan je nieuwe woningen goedkoper bouwen.

Een voorbeeld hoeveel geld je kan verdienen. Als je met 3 woningen een vierde woning Neo Tokyo bouwt kost dat 39.500. Als je de kamers en het interieur verkoopt krijg je 59.232 dat levert dus 17.732 per uur.
Niet alle woning leveren veel geld op. Let er op dat je niet de verkeerde woning plaats.

Bij onderstaande woningen heb ik het al uitgeprobeerd (op het eerste kavel)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door bianca op 28 aug 2016, 15:00, 3 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Leuk dat je het hebt uitgezocht :)
Persoonlijk denk ik dat deze tip enkel werkt in het begin als de huizen nog goedkoop zijn. Zodra je redelijk wat huizen hebt gebouwd worden ze zo duur dat het verkopen van het meubilair al gauw niet meer genoeg opbrengt. In het Sims FreePlay tips en cheats topic kan je eventueel andere tips bekijken om snel veel geld te verdienen.
Ja ik had de tips gezien. Maar ik zag deze nog niet op de site. Het is inderdaad voor beginnende spelers.
Aangezien mijn sims druk bezig zijn om de hobby evenementen te halen binnen de tijd lukt het niet om bv te tuinieren, koken of te werken.
Geen idee. Misschien heb je een eigen sim er naar toe gestuurd.
aardbeitje1968 » 24 jan 2017, 08:25 schreef:Ik heb het huis met alles verkocht en nu kan ik niet slopen omdat er sims of huisdieren zouden zijn, maar die zijn er nooit geweest. Iemand een idee hoe dit kan? Kan het zijn dat 1 van mijn uren er nog is?
Ik heb nu ook last van dit probleem.
Is het bij jou inmiddels opgelost?
Mydwryl » 03 feb 2017, 20:58 schreef:Dat heb ik ook ooit gehad. Het was een bug en het ging vanzelf weg na een tijd.
Gewoon af en toe opnieuw proberen.

Wel erg vervelend, ik hoop dat het snel goed komt.
Weet je nog hoe lang het bij jou duurde voordat dit "opgelost" was?
Elizaa2016 » 24 feb 2017, 14:19 schreef:
Mydwryl » 03 feb 2017, 20:58 schreef:Dat heb ik ook ooit gehad. Het was een bug en het ging vanzelf weg na een tijd.
Gewoon af en toe opnieuw proberen.

Wel erg vervelend, ik hoop dat het snel goed komt.
Weet je nog hoe lang het bij jou duurde voordat dit "opgelost" was?
Dat kan goed een week hebben geduurd :(
Misschien heb je een huisdier naar het dierpark gestuurd? Dit zie je niet maar daardoor kan je geen huis slopen. Of met de dierenglitch een kitten of pup verplaatst?