Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoe kom je aan een zilveren bol?
Ik kom alleen aan bronzen bollen

Welke keuze ik ook neem, sportief, nerd, entertainer, dierenvriend het is en het blijft brons

Advertentie

Freeplayfan » 24 aug 2016, 21:32 schreef:Hoe kom je aan een zilveren bol?
Ik kom alleen aan bronzen bollen

Welke keuze ik ook neem, sportief, nerd, entertainer, dierenvriend het is en het blijft brons
Als je een bronzen levensbol hebt, moet je de levensdroom blijven doen (bv. "Ik wil het podium op de kniëen brengen door zo vaak mogelijk op een drumstel te oefenen" dan moet je dat gewoon blijven doen tot je een zilveren levensbol krijgt en daarna een gouden, het duurt inderdaad een tijdje maar levensbollen zijn zeer waardevol, een zilveren levensbol bevoorbeeld kan je verkopen voor 90'000 simdollars, wat een hoop geld is ;)
Je moet de sim gewoon verder laten gaan tot je ze kan verouderen , dan moet je een andere levensdroom geven , ik deed bij oudere peperkoek Sims bakken , als ze die dan klaar hebben , kan je ze dood laten gaan , als dat is gebeurt kan je de bol in je inventaris doen , je moet dan een nieuwe sim maken , die sim kan je dan de bronzen levensbol geven , en die maakt daar dan een zilveren bol van , als die sim dood is kan je de zilveren bol aan de nieuwe sim doorgeven en maakt hij er goud van....etc
Hoe krijg ik levensbollen? Ik ben vollop aan het spelen, kan nu net veranda's bouwen (ben pas level 23)
Ik kan niks vinden over wanneer je ze kan krijgen... Ik wilde even cash maken door die glitch maar dan wel met levensbollen zodat de waarde van mijn stad niet naar beneden gaat... Kan iemand mij vertellen;
Wanneer kan je levensbollen krijgen?
Wat moet je (VOLWASSEN) sim doen?
Wat doen levensbollen precies?

Alvast bedankt!!

Groetjes,
Coen
Je moet met een sim zonder karakter naar de klerenkast gaan op het gewenste karakter klikken en dan komt er als het goed is een scherm met levensbollen tevoorschijn als je bollen hebt voor dat karakter tenminste. Klik dan op die bol en maak vervolgens de levensdroom compleet en de bronze bol is geüpgraded naar zilver doe dit zelfde met je zilvere levensbol en je krijgt een gouden nog een keer met die gouden en je krijgen de hoogste een platina!