Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Speel sims free al enkele jaren, volgens mij niveau 52 of zo.
Sinds enkele dagen krijg ik het spel op ipad niet meer geopend. Na aankikken, begint spel te laden ( diamantje draait, teksten versxhijnen). En dan "plop" terug naar het ipadscherm . Ik ben radeloos

Advertentie

Heb je de nieuwe update al uitgevoerd? :)
Als je dat nog niet hebt gedaan, probeer dat eens. En als dat niet werkt, dan het spep verwijderen en opnieuw installeren.

Je zal niet heel je spel kwijt zijn, maar wel een klein stukje. Dit ligt namelijk aan de cloud van het spel, hiermee sla je je spel op op je FB, googleplay of the icloud. Dit gebeurt 1x in de week automatisch. Dus als je geluk hebt ben je maar een paar dagen kwijt ;)
Mij gebeurde zojuist hetzelfde... Ik zat in het spel, had de laatste update al uitgevoerd en stuurde een sim naar de filmstudio... En pats... Spel ging op zwart... Hij laadt inderdaad wel... Maar stopt daarna...
Ik hoop dat opnieuw installeren helpt..ik was bij niveau 55..opnieuw beginnen heb ik niet zo'n zin in...
Dominique » 11 aug 2016, 19:04 schreef:Mij gebeurde zojuist hetzelfde... Ik zat in het spel, had de laatste update al uitgevoerd en stuurde een sim naar de filmstudio... En pats... Spel ging op zwart... Hij laadt inderdaad wel... Maar stopt daarna...
Ik hoop dat opnieuw installeren helpt..ik was bij niveau 55..opnieuw beginnen heb ik niet zo'n zin in...

Ik heb gelukkig geen last van een vastlopend spel, maar wel van vastzittende sims :lol:
Er staan al sinds de update 2 sims van de filmstudio op mijn kavel. Ze bewegen niet, gaan niet weg en met verhuizen van mijn eigen sims gaan zij mee.

En sindsdien is de optie voor een baby ook weg, ik zou 4sims in 1 gezin kunnen hebben... maar dat lukt niet meer, mijn sims zijn wel met elkaar getrouwd.
Bij mij is het inmiddels ook al een keer of 3 gebeurd. Echt een oplossing was er niet; na een tijdje mijn telefoon negeren nog eens geprobeerd en toen startte het spel weer alsof er niets aan de hand was.
Wel waren alle acties geannuleerd en stonden al mijn Sims een beetje apathisch te staan op het kavel waar ik ze had achtergelaten. Is wel balen als je bijna klaar was met 11 uur lang vogels voeren :cry: