Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik zit vast bij de opdracht 'knuffel de kat van een van je buren' ik heb wel een kat gevonden, maar als ik hem knuffel is de missie niet voltooid. Kan iemand mij helpen?

Advertentie

sanne589 » 28 apr 2016, 16:01 schreef:Ik zit vast bij de opdracht 'knuffel de kat van een van je buren' ik heb wel een kat gevonden, maar als ik hem knuffel is de missie niet voltooid. Kan iemand mij helpen?

Ik weet het niet zeker meer , dus pin mer er niet op vast... :lol: , maar ik dacht dat een jonge sim wel kon knuffelen met een kat
Ik moet de kat van de buren knuffelen. Nu heb ik eindelijk een buur gevonden met een kat, maar die kan ik alleen maar aaien, en dat keurt de opdracht niet goed.
Kan iemand me helpen?
Volgens mij moet je ze omhelzen, wel een volwassen kat, geen kitten. Ik heb er eentje, je mag me altijd toevoegen via gamecenter.
Mireille » 31 aug 2016, 12:49 schreef:Ik moet de kat van de buren knuffelen. Nu heb ik eindelijk een buur gevonden met een kat, maar die kan ik alleen maar aaien, en dat keurt de opdracht niet goed.
Kan iemand me helpen?
Volgens mij is het de optie `omhelzen`, dit kunnen volwassen sims doen, maar ik dacht ook tieners :)
Solange1961 » 04 sep 2016, 22:05 schreef:Hoe laat ik een jonge Sims heet water verspillen in een douche van de buren?
Ga met een jonge sim naar je buren, tik vervolgens op een douche en als het goed is zie je vanzelf die optie. Als die er niet is, probeer een bad of wasbak. :)