Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

xXkimberly123Xx » 24 okt 2016, 09:57 schreef:Hoi!
Ik wil de glitch ook eens uitproberen, maar in de uitleg hoe je het moet doen staat dat je je spel wel eerst op moet slaan.
Hoe moet dat? :?:
Met dit 5-stappen-plan :D

Disclaimer 1: Deze screenshots zijn genomen op de mobiele telefoon-versie. Draait op Android. Eventueel zien dingen er in je eigen spel (iets) anders uit. Dat durf ik niet met zekerheid te stellen.
Disclaimer 2: Ik zit momenteel ziek thuis met o. a. koorts. Mochten dingen niet duidelijk zijn (of mocht Nederlands zo krom zijn als een hoepel) dan... Sorry!

Ready? Gaan we...

Stap 1:
We nemen het spel. Let op dat je op dit moment geen Sim met de partyboot weg kan hebben. Ze moeten allemaal in je stad zijn.
Klik op het knopje met de drie puntjes
Afbeelding

Stap 2:
Uploaden naar de cloud. Een cloud is een wolk... Zeer inspiratievol is de knop dus ook een wolk
Afbeelding

Stap 3:
Ja, we willen gráág de opgeslagen gegevens uploaden! (Ook al heb ik dat 10 minuten eerder ook al gedaan en heb ik alleen maar een extra screenshot willen trekken om deze post in elkaar te steken)
Afbeelding

Stap 4:
Ja, we hebben absolute vrede met het overschrijven van de vorige 'save' van het spel zoals die nu in de cloud staat (TSF maakt eens in de zoveel tijd automatisch een kopie aan/autosaved zichzelf)
Afbeelding

Stap 5:
Yes!!!!!! Het is gelukt!! Druk op 'OK' om weer door te kunnen spelen/veranda's te glitchen/of (vul in...)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mydwryl op 29 nov 2016, 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraagje: Wat doen jullie met de levensbollen die met deze glitch worden "verdiend" ?
Sparen jullie ze op of verkopen jullie ze ook om meer geld te innen?

Ik spaar en verkoop ze af en toe,maar durf van beiden opties niet te veel te doen haha.
Weet niet of het traceerbaar is voor de makers of zo. ;)
Ik doe het ook beide. Ik heb inmiddels genoeg levensbollen om een 'permanente generatie' te maken, die houd ik in mijn inventaris. Daarnaast heb ik nog een kleine voorraad verder in mijn inventaris voor het geval ze deze glitch fixen.
Niet dat ik dat ooit nog zie gebeuren, maar toch.
Elizaa2016 » 15 dec 2016, 10:19 schreef:
Eliine_94 » 15 dec 2016, 00:04 schreef:Ik zag dat 1 levensbol ongeveer 40.000 waard is ? :O
De bronzen ja.
De zilveren,gouden en platina zijn nog meer waard.
Tot 3 ton....
Wauuw das echt veel :O Want ik heb nu levensbollen over omdat ik de speelhal heb gebouwd.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14