Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

@putsm Ik heb de glitch zojuist getest met een bubbelbad en bij mij werkt het nog. Ik zie op je screen dat je bij de kleine veranda ook een balustrade (omheining) hebt gegeven. Alleen de grote veranda moet je een balustrade geven. Dus je zou het nog eens kunnen proberen en dan de kleine veranda van 4 hokjes dit keer geen balustrade te geven.

@Guusje Met support bedoel ik de support van Firemonkeys. Bij de puppymissie was er bijvoorbeeld een probleem waardoor op een gegeven moment de puppy bij veel mensen verdween. Firemonkeys kon dit probleem individueel oplossen als je contact met ze opnam. Maar toen bleek dat ze tegen sommige mensen zeiden dat ze geen hulp kregen omdat men vermoedde dat ze het spel hadden gehackt. Ik weet niet precies waar de grens ligt waarbij ze vermoedens krijgen, maar 650.000 simoleons lijkt mij niet zo'n raar bedrag. Maar als je bijvoorbeeld meer dan 10 miljoen hebt en je ook nog eens tientallen levensbollen in je inventaris hebt staan dan zullen ze vast wel een vermoeden hebben :P Alsnog is het gebruik maken van een glitch geen hack, maar je kan beter voordat je contact opneemt niet een absurd bedrag hebben opgespaard. Maar dat kan je dan eventueel oplossen door snel een duur huis te kopen.
Aleste » 03 mei 2016, 14:43 schreef:Na de Spa-update, doet de glitch het niet meer, je kan niet één rij naar links, hij pakt gelijk beide rijen, en dan verdwijnt de tafel dus ook niet.... Of ben ik de enige?
Bij mij lukt het wel mischien heb je de oude veranda groter gemaakt en geen nieuwe gemaakt?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14