Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik kon niet wachten op een huis met zwembadreiniger dus heb er een aangeschaft in de onlinestore en tot mijn verbazing blijkt dat je ze nadat je hem hebt gekocht kan aanschaffen in de woonwinkel voor 600 simolions.
Dus voor 1,99 heb je toegang tot oneindig aantal reinigers.
Doggieman » 05 jun 2016, 09:52 schreef:Ik kon niet wachten op een huis met zwembadreiniger dus heb er een aangeschaft in de onlinestore en tot mijn verbazing blijkt dat je ze nadat je hem hebt gekocht kan aanschaffen in de woonwinkel voor 600 simolions.
Dus voor 1,99 heb je toegang tot oneindig aantal reinigers.
Ja eh, best grappig. Ik dacht dat de reiniger veel duurder zou zijn. XD
Anderzijds zal het ook wel weer wat zijn als je er echt geld voor hebt betaald en het dan ook nog eens onbetaalbaar zou zijn :P
Maar wel goed om te weten. Het is een voorwerp waarover ik erg twijfel om 'm toch maar eens aan te schaffen, het lijkt mij erg handig.
Het valt mij trouwens nu pas op, dat als je een nieuwe woning wilt gaan bouwen, dat je geen architectwoningen meer kan uitkiezen. Vind het wel jammer, had nog wel 'n Spa huis willen hebben.. als dat nog eens voorbij gekomen zou zijn.
Deze ronde zijn de favoriete huizen geselecteerd: architectwoningen die al eerder eens geselecteerd zijn en erg populair waren. Nu heb je dus een nieuwe kans om die alsnog te bouwen. Ze hebben helaas wel bij sommige huizen wat voorwerpen verwijderd (onder meer de zwarte piano en kindervoorwerpen).


Afbeelding

Afbeelding

Eerste huis
- hartvorming bubbelbad
- 2 grote aquariums
- flipperkast, arcademachine en grijpmachine
- wenteltrap
- brandweerpaal
- kinderbedden (roze bed van 25 LP en piratenschip)
- tafelvoetbaltafel
- pingpongtafel
- lift
- grote computer (90 SP)

Tweede huis
- fontein
- lift
- kattenspeelhuis
- brandweerpalen
- grote computer (90 SP)
- bubbelbad
- open haard

Derde huis
- grote hoekbank
- japanse vijver
- lift
- kaptafel
- hartvormig bubbelbad
- puttinggreen
- brandweerpaal
- arcademachine
- trainingsfietsen

Vierde huis
- dansmachine
- dj-booth
- tafelvoetbaltafel
- pingpongtafel
- flipperkast, arcademachine en grijpmachine
- diverse tovenaarsspullen en bosuil
- lift: ouderwetse en moderne
- bubbelbad
- eendenvijver (14 LP)
- fontein
- japanse vijver
- drakenbeelden (75 LP)

Vijfde huis
- kaptafel
- wenteltrappen

Zesde huis
- kaptafel
- kinderspullen

Zevende huis
- fontein
- zonnebloemen

Achtste huis
- zonnebloemen en diverse andere planten

Negende huis
- ramen en deuren (kosten normaal SP)
- keukenspullen
- open haard

Aanvullingen zijn welkom!

Zelf ben ik voor het vierde huis gegaan :)
Bedankt voor het overzicht. Ik heb ook voor huis 4 gekozen.

Wel moeilijk te zien welk huis wat is.

De foto volgorde komt niet overeen met mijn volgorde. Ook mis ik 3 huizen op de foto.

Misschien een idee om per omschrijving een foto van het huis toe te voegen.

Groetjes Bianca
Mij lijkt huis 4 ook het leukste. Helaas met maar ongeveer 500.000 gaat dat niet echt lukken.
biancasmeets schreef:Bedankt voor het overzicht. Ik heb ook voor huis 4 gekozen.

Wel moeilijk te zien welk huis wat is.

De foto volgorde komt niet overeen met mijn volgorde. Ook mis ik 3 huizen op de foto.

Misschien een idee om per omschrijving een foto van het huis toe te voegen.

Groetjes Bianca
Het kan zijn dat die drie huizen die je mist alleen bij oceaanzicht huizen (de huizen die wat langer zijn) kan gebouwd worden. Als je bij die huizen kijkt kan het zijn dat daar dan die drie huizen zijn.