Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo,

Ik zit nu bij de missie " zet je schrap voor jonge sims " maar ik kom niet verder. Elke keer schiet het spel terug naar " lees Harriet Putter" terwijl ik al voorbij advies vragen aan denkende sim was.Moest nog 8 minuten voor taak sims sdpelen op computer. Acties van andere sims schieten ook terug ( had ze al naar het werk gestuurd maar als ik het spel wer open zijn dz net klaar met tuinieren wat gisteravond al klaar was). Ik ben nu ook voor de derde keer het zelfde huis en de muziekstudio aan het bouwen. Voor de derde is mijn winkelcentrum klaar. Ik sla het spel elke keer op in de cloud maar kom niet echt verder. Nu heb ik ditzelfde een aantal weken geleden ook gehad en als ik mij goed herinner was dat ook bij deze missie en ook bij taak harriet putter lezen. Ik heb toen het hele spel verwijderd en ben helemaal opnieuw begonnen maar loop nu weer vast bij deze missie. Hebben meer mensen hier last van (gehad).
Ik word een beetje moedeloos want ik vind het spel super maar nu weet ik het niet meer.

Advertentie

Vervelend dat je problemen hebt. Heb je al eens geprobeerd om het spel af te sluiten via de home knop? Zie ook dit bericht: http://www.pinguintech.nl/2015/09/16/de ... oplossing/

Die oplossing kan namelijk ook helpen als een deel van de voortgang niet wordt opgeslagen. Verder kan het helpen om als je klaar bent met spelen het spel op te slaan in de cloud. Als je later het spel weer opstart en er blijkt een deel van de voortgang niet te zijn opgeslagen, dan kan je de back-up uit de cloud downloaden. Zo ga je in ieder geval niet terug in het verleden. Een back-up downloaden uit de cloud gaat het makkelijkste als je twee apparaten hebt met De Sims FreePlay. Je opent dan De Sims FreePlay op je tweede apparaat en daar kan je de back-up downloaden. Eventueel kan je 'm dan weer uploaden zodat je weer op je eerste apparaat verder kan spelen.