Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
DtMjP » 25 jul 2015, 10:37 schreef:@Mracel
Dat had ik ook een tijdje, tot ik mijn telefoon opnieuw opstartte. Misschien werkt dat bij jou ook?
Ik weet niet of het komt, omdat ik mijn iPad opnieuw heb opgestart of dat er een andere reden voor is, maar inmiddels heb ik idd ook mijn dagelijkse beloning weer en heb ik verder geen 'schade' van het tijdreizen.

Advertentie

loezzzje » 26 jul 2015, 09:37 schreef:Ik heb ook een klein probleempje. Er zijn geen wedstrijden beschikbaar, dan zegt ie; kom over 888888 uur terug en mijn sims gaan niet meer naar het werk :? het koffertje gaat niet meer knipperen. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
Ik wel dat ik niet meer mee kan doen aan een wedstrijd en ook bij de bingokrijg ik kom over 2833 uur terug maar ik kan ze wel elke dag aan het werk sturen.
ik ben er nu achter dat als ik nieuwe sims aanmaak, die kunnen wel gewoon naar het werk. dus dan doe ik het maar voorlopig hiermee en uiteindelijk heb ik alleen de nieuwe sims nog over en gaan ze allemaal weer naar het werk. opgelost :P
Ik heb bij firemonkeys.com.au gelezen dat dit tegen de regels is. Wanneer je een probleem hebt met je spel zullen ze je niet helpen. Ik verzamel lp en geld door de hobbies en planten. Gelukkig maar want ze hebben me geholpen met mijn pet salon, nu kan ik eindelijk halsbanden kopen!
Ik heb nu een update aan het eerste bericht toegevoegd dat de cheat niet meer werkt en mocht die weer gaan werken, dat het vermoedelijk op eigen risico is aangezien het niet helemaal zeker is of dit tegen de regels is.