Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Apart, hopelijk werkt het nu wel voor je. Weet je overigens zeker dat je de goede interactie hebt? De actie door wekker heen slapen duurt 10 uren en 30 minuten bij een bed met 3 sterren, maar er is ook een andere interactie diep slapen die 6 uur en 30 minuten duurt. De actie diep slapen moet je niet hebben, het moet echt gaan om de actie door de wekker heen slapen.
Derde gedeelte: campingterrein
Afbeelding
Afbeelding

Ruim het vuil op, dan kun je aan de hobby Verhalenverteller beginnen.
1 x 15 minuten
3 x 45 minuten
1 x 1 uren en 30 minuten
3 x 3 uren en 30 minuten
7 x 4 uren en 30 minuten
2 x 6 uren en 30 minuten
5 x 8 uren en 30 minuten
5 x 10 uren en 30 minuten
3 x 12 uren en 30 minuten

Hobby Verhalenverteller
Door een set te voltooien speel je een nieuw soort verhaal vrij. Als je de hele collectie compleet hebt, dan kan je de andere onderdelen van de camping gaan bouwen.


  • Een grappig verhaal vertellen - 3 uren en 30 minuten
  • Een romantisch verhaal vertellen - 4 uren en 30 minuten
  • Een actieverhaal vertellen - 5 uren en 30 minuten
  • Een eng verhaal vertellen - 6 uren en 30 minuten


Als je de hobby verhalenverteller binnen de tijd voltooit dan ontgrendel je het kampvuur voor bij je Sims hun eigen huis (kost 20.000). Ik vond deze hobby overigens veel gemakkelijker dan survivalist. De opties duren wel langer, maar je Sim hoeft niet niveau 6 te hebben bereikt om alles te kunnen halen. Per set speel je weer een nieuw soort verhaal vrij zodat je de andere medailles kan halen. Ik laat 1 Sim in mijn eigen stad verhalen vertellen en 1 Sim in de stad van mijn buren. Ik had gelukkig niet veel dubbele medailles zodat ik de hobby makkelijk binnen de tijd kon halen :) Dus ik hoop dat het de rest ook zo gemakkelijk afgaat. Het blijft een kwestie van geluk die hobby's.