Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Heee goedeavond!

Een tijdje terug heb ik het gratis klushuis geplaatst in mijn stad, met bovenverdieping en ik vind het huis helemaal geweldig maar nu is dat huis " verpest" omdat ik een beetje heb lopen klooien met de kamers met als gevolg dat het huis nu uit meerdere te kleine kamers bestaat ( te klein om wat in te zetten ) en kan geen goede kamers maken omdat het niet past, er zijn ook geen witte lijnen zichtbaar om kamers te bouwen, bovenverdieping nu verwijderd maar ik kan alsnog de benedenverdieping niet aapassen of verwijderen want dan krijg ik de melding: deze kamer kan niet worden verwijderd omdat het een kamer daarboven ondersteunt, verwijder eerst die kamer. Maat voor zover ik kan zien is de bovenverdieping weg, heb al wat geprobeerd met die verbindingspalen maar het lukt mij echt niet om een mooi fatsoenelijk huis terug te krijgen, ik wil het huis niet slopen want het heeft een erg mooie tuin. Iemand advies of tips? :( Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Advertentie

heyyy denise84 :)

vreselijk wat er gebeurt is met je huis! :o
hm... wat zou het probleem kunnen zijn... en hoe kun je t oplossen... moeilijke vragen :?
heb je alleen de kamers op de 1e verdieping weggehaald of echt de 1e verdieping (die muren die rood ''gekleurd'') verwijderd?
heb je dat al geprobeerd? de 1e verdieping verwijderen? of heeft dat niet geholpen?

Hoe kom je trouwens aan dat gratis klushuis? :P

Afbeelding