Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Nu ik alle normale missies heb gebouwd en het mogelijk is om 5 verdiepingen, een kelder en balkons te bouwen, ben ik begonnen aan de bouw van een hotel. Dit is dus niet een nieuwe missie (hoewel die misschien ook nog wel een keer gaat komen), maar gewoon een eigen idee.

Ik ben begonnen op het eiland, op de bouwplek naast het strand.

Afbeelding

Op dit moment heb ik de begane grond bijna voltooid. Ik heb een lobby, een (koffie)bar, een restaurant, een keuken en een toiletgroep op de begane grond met een buitenruimte met een bar en een zwembad. Ook heb ik ruimte voor een trappenhuis en vanuit de bar is er een trap naar de kelder.

Afbeelding

Afbeelding

Ik moet nu eerst weer geld hebben om verder te bouwen, maar ik vond het leuk om het hier in de groep te gooien. Misschien zijn er meer mensen die het leuk vinden om een hotel te bouwen, dan kunnen we hier ideeen delen.

Advertentie

Wow, ziet er leuk uit! Als je dat zo ziet dan is het toch wel jammer dat er geen andere Sims rondlopen in De Sims FreePlay. Zou toch wel leuk zijn als je echt een hotel kon runnen.