Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Kabaudrey » 24 okt 2016, 17:24 schreef:Daar heb ik ook last van en bij mij loopt ie vast als ik het tabblad waarop hobby's, werk enzo op staan. En nog even een andere vraag...bij de filmstudio heb ik het haar en make-up afdeling nog niet gebouwd, maar toch komen sims binnen die daarvoor komen, dus die kan ik niet helpen. Ze blijven ook dagen rondhangen en gaan niet weg. Daardoor moet ik wel erg lang wachten totdat er een sim komt die ik wel kan helpen omdat er maar max 3 wachtende "simklanten" tegelijkertijd aanwezig kunnen zijn. Kan ik ze toch niet op een manier wegsturen ofzo?
De simklanten kun je niet wegsturen. Ze gaan naar een paar dagen vanzelf weg wil je dat se niet meer terug komen dan moet je een sim aan het werk sturen die niveau 6 nog niet heeft gehaald.

Advertentie

De nieuwe updates komen eraan. De eerstkomende update belooft magisch te worden: http://www.pinguintech.nl/2016/12/04/hi ... ay-update/" onclick="window.open(this.href);return false;

Verder hebben de makers laten weten dat de vakantieupdate (de kerstupdate) dit jaar anders zal zijn. Ik ben erg benieuwd wat we dit jaar zullen krijgen :)

Update: de 'insectenwereld' update blijkt de vakantieupdate te zijn.
There will be Reindeers somewhere, but this is definitely the trailer for the Holiday Update :) We do a Holiday update every year, and every year it's different. So this is our take for 2016!
De trailer is inmiddels verschenen: http://www.pinguintech.nl/2016/12/05/de ... e-trailer/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is inderdaad voor ons een beetje vreemd. Anderzijds wordt de Sims FreePlay in Australië gemaakt waar het momenteel lente/zomer is. Dus voor hen is het al wat logischer.

Ik vind het ergens wel leuk dat ze wat nieuws proberen, maar anderzijds zou ik een echte kerstupdate wel missen.
Heb net de update gedaan , maar wat nu , ik zie niks van wat ik moet gaan doen , er loopt ook niet iemand in het park of een huis met opdrachten , en ik zie ook niets dat ik ergens naar toe moet of moet gaan bouwen :shock:

Update: Laat maar....heb het inmiddels gevonden...
Hey MasjaD,
De update is er al sinds 5 december, check even in de AppStore of Google Play Store of je automatisch downloaden aan hebt staan, dit is misschien het probleem waarom jij nog niks hebt gemerkt van de update
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 105