Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Nacht van de snoepmonsters was er vorig jaar ook, inderdaad. Ik had destijds nog geen account op het forum hier, was net begonnen met TSF, maar voor zover ik weet was die missie bijna niet te halen.
Is dat je vorig jaar serieus gelukt? :o :shock:

Afijn, hetzelfde evenement is dus weer opgepikt sinds de laatste update. Er staat nu nog 7 dagen voor, dus hij is alweer gedaan voor Halloween.
Ik weet niet of dit nu een inhaalslag-kans is voor hen die het vorig jaar niet konden redden en dat er dan over een aantal dagen nog iets nieuws komt. De trailers op facebook enzo zijn niet zo duidelijk in dat opzicht.
Simstiel » 20 okt 2016, 09:41 schreef:Hoi,

Sinds de laatste update stopt met spel automatisch kan helaas niet meer spelen. Hebben meer spelers hier last van?
Dit is een bug die al vaker speelt, vrees ik. Sinds 2 updates terug wil dit mij ook nogal eens gebeuren.
De enige oplossing tot nu toe is het hele spel van je apparaat afgooien en er opnieuw opzetten. Je kan dan je spel terughalen uit de cloud. Daarna kan je verder spelen. Het is echter geen garantie dat het niet weer gebeurd.

En in de tussentijd zo vaak mogelijk je voortgang naar de cloud opslaan. Zodat je zo min mogelijk progressie kwijtraakt als het weer gebeurd.

Het is een zure bug.
Mydwryl » 20 okt 2016, 09:44 schreef:Nacht van de snoepmonsters was er vorig jaar ook, inderdaad. Ik had destijds nog geen account op het forum hier, was net begonnen met TSF, maar voor zover ik weet was die missie bijna niet te halen.
Is dat je vorig jaar serieus gelukt? :o :shock:

Afijn, hetzelfde evenement is dus weer opgepikt sinds de laatste update. Er staat nu nog 7 dagen voor, dus hij is alweer gedaan voor Halloween.
Ik weet niet of dit nu een inhaalslag-kans is voor hen die het vorig jaar niet konden redden en dat er dan over een aantal dagen nog iets nieuws komt. De trailers op facebook enzo zijn niet zo duidelijk in dat opzicht.
Ja is vorig jaar gelukt.
Veel tijd in gestoken en met tips uit het forum over deze missie.
Shadowz » 22 okt 2016, 23:35 schreef:Bij mij loopt steeds het politiebureau vast. Dan blijft hij zeggen dat het betreffende ding al in gebruik is. Dan moet ik het spel afsluiten en cache legen en dan is het weer weg. Erg irritant.
Dat probleem heb ik ook ...er wordt gezegd dat een andere sim er al bezig is , je hoeft niet af te sluiten , als je de sim even een andere opdracht geeft kan je daarna gewoon de opdracht doen
Shadowz » 22 okt 2016, 23:35 schreef:Bij mij loopt steeds het politiebureau vast. Dan blijft hij zeggen dat het betreffende ding al in gebruik is. Dan moet ik het spel afsluiten en cache legen en dan is het weer weg. Erg irritant.
Dat gebeurde bij mij ook soms voor de update.
Wat ik doe is het politiebureau verlaten door naar een ander kavel te gaan of naar de plattegrond en dan opnieuw naar het politiebureau te gaan.
molletje83 » 23 okt 2016, 10:52 schreef:
Shadowz » 22 okt 2016, 23:35 schreef:Bij mij loopt steeds het politiebureau vast. Dan blijft hij zeggen dat het betreffende ding al in gebruik is. Dan moet ik het spel afsluiten en cache legen en dan is het weer weg. Erg irritant.
Dat gebeurde bij mij ook soms voor de update.
Wat ik doe is het politiebureau verlaten door naar een ander kavel te gaan of naar de plattegrond en dan opnieuw naar het politiebureau te gaan.
Zo doe ik dat ook. Dit probleempje komt al vrij lang voor. Maar niet bij de filmstudio
Daar heb ik ook last van en bij mij loopt ie vast als ik het tabblad waarop hobby's, werk enzo op staan. En nog even een andere vraag...bij de filmstudio heb ik het haar en make-up afdeling nog niet gebouwd, maar toch komen sims binnen die daarvoor komen, dus die kan ik niet helpen. Ze blijven ook dagen rondhangen en gaan niet weg. Daardoor moet ik wel erg lang wachten totdat er een sim komt die ik wel kan helpen omdat er maar max 3 wachtende "simklanten" tegelijkertijd aanwezig kunnen zijn. Kan ik ze toch niet op een manier wegsturen ofzo?
Ik heb dat ook. Volgens mij denkt het spel dat je de afdelingen snel kan bouwen. Na een tijdje gaan ze weg, maar soms komen er ook weer nieuwe met die optie.

Mij is het ook opgevallen dat als ik een sim vanaf de paardenstallen naar het werk laat gaan dat ze vast komt te zitten. Als de werktijd om is blijft het op 00.00 staan totdat ik op die persoon druk. Dan komt ze wel terug van werk, maat voortaan stuur ik ze toch maar eerst naar huis.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 105