Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik had dus vernomen dat de nieuwe ontdekkingsmissie de 20ste 1ste start en het evenement de 25ste 20ste Voor de ontdekkingsmissie moet je het makelaarskantoor hebben gebouwd, je ontgrendelt de optie 'Architect' waarmee je huizen kunt insturen voor een wedstrijd over het mooiste huis, de mooiste huizen kun je dan kopen in de game. Je ontgrendelt ook nieuwe bedden (17.500 Simdollars), Lampen voor buiten (21.000 Simdollars) en Schommelbanken (15.000 Simdollars). Als tijdsbonus ontgrendel je een jacuzzi (65.000 Simdollars)

Update:
Het pyjama evenement komt ook terug, zorg als je de pyjama's nog niet hebt er dus voor dat je Sims op niveau 6 zijn van de catwalkhobby.
Laatst gewijzigd door frankberg60 op 14 feb 2016, 00:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

@nefje

Zo jammer dat ze die actie van houtbewerking van 10 minuten hebben weggehaald :( Hopelijk een foutje?
Mydwryl » 13 feb 2016, 09:24 schreef:Pffft, het zijn wel veel evenementen vlot na elkaar. Ik kom niet eens meer aan de mainquest toe.
Ik kan niet echt afbeeldingen vinden van de meubels die je kan vrijspelen met het houtsnijden. Jullie wel?
Afbeelding
Voor de nieuwsgierigen onder ons; de nieuwe meubels van het nieuwe evenement (de meubels van het community gedeelte van het romantische eiland staan er ook tussen), alles met NEW is nieuw. Prijzen staan er ook bij.

https://www.facebook.com/GreenoidGemzic ... 3937880399" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik krijg net trouwens ook een pop-up in mijn game dat het houtsnijwerkhobby-evenement morgen, de 20ste (!) al begint, koop dus zoveel mogelijk houtsnijwerk tafels en ontgrendel alle nieuwe items.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 105