Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Op het gevaar af dat dit als flooden wordt gezien... Zet ik dit toch in een nieuwe post. Overzicht enzo.

Ik was mijn kinderhuis alweer beu. Het idee was tof en handig, maar ik wilde meer.
Uiteindelijk via via op een youtube filmpje gestuit waar ik een fantastisch roze ontwerp vond:

Afbeelding

Omdat het al zo'n lange post wordt:
Spoiler: show
Overzicht van het hele kavel:
Afbeelding

En nog eentje van de achterzijde:
Afbeelding
En - tevens in spoilertags omdat het echt, écht een hele lompe post wordt anders - de verdiepingen in overzichtfoto's:
Spoiler: show
Begane grond
Met een binnenplaatsje waarvan ik nog niet goed weet wat ik ermee moet.
En zo kom je bij de receptie, twee speelkamers en aan de achterzijde het trappenhuis.
Afbeelding

Eerste verdieping
Na de eerste trap bestegen te hebben komen we uit op de eerste verdieping. Met de eetzaal, een balkon, kantoortje en een balletruimte voor de liefhebbers.
Afbeelding

Tweede verdieping
Nog even spelen, verhaaltjes lezen en naar bed. Ook in het kinderhuis moeten er dutjes gedaan worden.
Afbeelding

Kelder
Twee dubbele badkuipen in ruime badkamers zijn perfect om die spelende peutertjes te wassen.
Afbeelding
In mijn nieuwe roze kinderhuis is dus ruimte voor een heerlijke dag met....

Buitenspelen!
Afbeelding

Thee drinken met de poppen!
Afbeelding

Nog meer spelen!
Afbeelding

Een wandelende knuffelbeer die denkt dat hij de directeur is
Afbeelding

De eetkamer is klaar voor gebruik zodra er een hongerig hongerwezentje is
Afbeelding

Wassen!
Afbeelding

En slapen
Afbeelding

Advertentie

@Mydwryl Dat is zeker geen probleem hoor, het is inderdaad overzichtelijker in een apart bericht.
Leuk salsahuis heb je gebouwd en ook tof ingericht! Ik sta er nog steeds telkens van te kijken wat mensen in De Sims FreePlay kunnen bouwen.
En wat een zoet kinderhuis. Haha, het lijkt inderdaad net alsof de teddybeer denkt dat hij de directeur daar is :P Ook wel passend met al die kinderen.

@chantalle Leuke screens! :)
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 38