Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Guusje » 22 mei 2016, 10:52 schreef:Wie wil er nou geen zeemeermin zijn?
Zien jullie een afbeelding ik niet namelijk hoe doe je dat?
Ik zie inderdaad geen afbeelding in je bericht. Je kan een afbeelding toevoegen op meerdere manieren.
Eén manier is om - als je een berichtje aan het typen bent - een beetje naar beneden te scrollen. Daar zie je 2 tabjes staan met de namen 'opties' en 'upload een afbeelding'. Die laatste moet je hebben.
Vervolgens druk je op 'selecteer afbeelding', zoek je via het schermpje wat dan verschijnt je afbeelding op (die staat ergens op je computer of tablet of laptop of telefoon of... of... of...) en dan kan je dat plaatje uploaden.

Zo komt hij in je bericht
Afbeelding

Advertentie

Mydwryl » 22 mei 2016, 20:31 schreef:
Guusje » 22 mei 2016, 10:52 schreef:Wie wil er nou geen zeemeermin zijn?
Zien jullie een afbeelding ik niet namelijk hoe doe je dat?
Ik zie inderdaad geen afbeelding in je bericht. Je kan een afbeelding toevoegen op meerdere manieren.
Eén manier is om - als je een berichtje aan het typen bent - een beetje naar beneden te scrollen. Daar zie je 2 tabjes staan met de namen 'opties' en 'upload een afbeelding'. Die laatste moet je hebben.
Vervolgens druk je op 'selecteer afbeelding', zoek je via het schermpje wat dan verschijnt je afbeelding op (die staat ergens op je computer of tablet of laptop of telefoon of... of... of...) en dan kan je dat plaatje uploaden.

Zo komt hij in je bericht
[...]
Oké bedankt ga het proberen
Kan iemand mij uitleggen wat het hartje en kevertje betekenen? En is iets nieuws? want het is me niet eerder opgevallen... :p

Afbeelding
adriennn » 11 jun 2016, 11:41 schreef:Kan iemand mij uitleggen wat het hartje en kevertje betekenen? En is iets nieuws? want het is me niet eerder opgevallen... :p

[...]
Weet niet of het nieuw is maar het hartje betekend: als vriend toevoegen en het beestje: als vijand toevoegen
Guusje » 11 jun 2016, 19:20 schreef:
adriennn » 11 jun 2016, 11:41 schreef:Kan iemand mij uitleggen wat het hartje en kevertje betekenen? En is iets nieuws? want het is me niet eerder opgevallen... :p

[...]
Weet niet of het nieuw is maar het hartje betekend: als vriend toevoegen en het beestje: als vijand toevoegen

Iemand als vijand op pinguintech? Is me nog nooit voorgekomen, hopelijk zal dat ook niet gebeuren. :P
Afbeelding
Afbeelding
Een van mijn paarden zit al meer dan 24 uur vast in een muur. Ik kan hem zo niet gebruiken en weet niet wat ik moet doen. Ik heb een mailtje naar support gestuurd, maar dat duurt gewoonlijk weken.
Leuke screens iedereen! :)

Dat van de vrienden en vijanden is iets standaards van de forumsoftware. Het is verder niet nieuw en je kan er ook niet veel mee. Volgens mij geeft het alleen bij de berichten van andere leden met een kleurtje aan of ze een vriend of vijand zijn. Ik snap het nut er ook niet echt van en ik heb het dan ook zelf nog nooit gebruikt :P
Mijn laatste plaatjes van mijn stad zijn niet eens zo heel lang geleden, maar er is veel veranderd in de tussentijd. Heb de levensdromen-missie uitgespeeld en tja, dan ga je opeens heel snel door je levensfases heen.
Een greep uit de laatste 4 maanden. Ik heb werkelijk waar flink gefilterd in mijn screenshots.

Dit soort postings zijn leuk om op te stellen. Moet het eigenlijk vaker doen, wordt het tenminste niet zo'n lange lijst :lol:


Karlijn aan de studie - School is een goede weg naar een gerust leven. De jongste Ivres-telg heeft dat goed begrepen. Het viel me overigens wel op dat er maar bar weinig fatsoenlijke zwarte kleding is voor jonge meisjes. Niet cool.
Afbeelding

Stoere vent... Met je puppy - Hanenkam? Check! Leren jack? Check! Meer gaten dan broek aan je kont? Dubbelcheck!!
Goed, gaan we spelen met superpluizige puppy Coda. Staat je goed, Chris.
Afbeelding

Jonathan en Molly - Meneer De Kraaij is blijkbaar die Facebook-vriend die alleen maar over zijn huisdieren post. En dat gaat ver, kleine Molly wordt tot in het hoekje van de keuken gejaagd om maar een leuke video te maken. Leuke hobby is het ook.
Afbeelding

GAAAAAAAAAP! - Die honden zijn best eng als je ze van dichtbij bekijkt.
Afbeelding

Relaties bouwen - Met Angela Tirel en Maaike Raas (familie M. Raas, een knipoog naar familie N. Raas... Weet niet wie deze verwijzing snapt, maar ik vond het leuk om hem in mijn spel te proppen). Twee jonge sims uit de 2e generatie. De knuffelbank was handig.
Afbeelding

Op het politiebureau - Deze update is inmiddels ook weer geweest. Ben wel fan van de beroepen. Er is weer goed werk gestoken in de animaties ook.
Maar jeetje, Miranda, doe normaal tegen die verdachte!
Afbeelding

Werken aan de levensdromen - Bas Tirel puzzelt aan zijn kwantumfysica terwijl Gerda Goedhart wat sportuitslagen opsnort.
Afbeelding

Filmstudio - En toen was er deze update. Marjolein Raas (moeder fam. M. Raas.. Aha... Aha? Neen? Oh) werkte ook al sinds ik met het spel begon op de studio. Ze kan wel uit de voeten met een golfkarretje.
Afbeelding

Filmstudio - In tegenstelling tot Amanda de Kraaij. Iemand die in zijn CGI-outfit het terrein opkomt is ook wel een tikkeltje verdacht.
Afbeelding

Het kinderhuis! - Het leek me wel een handig bouwsel: Een plek waar ik alle nieuwe Sims kwijt kon waar ze op de xylofoons konden rammen zonder dat ik er zot van werd tijdens het spelen. Het liep een beetje uit de hand en nu is het een heel speelparadijs geworden.
Generatie 3 is in aanbouw. Met Tristan en Dana.
Afbeelding

De laatste kus - Voordat Hein komt en Jared en Catherine Ivres meesleurt.
Niet leuk. Echt niet leuk.
Afbeelding

Spelen! - Nog meer pret in het kinderhuis. Nog meer Gen III-kindertjes
Afbeelding

Kleine Simsjes hebben zorg nodig - Nog meer kinderhuis. Er is aan alles gedacht op dat kavel, denk ik.
Ik hou van het kinderhuis... Met het geluid uit dan.
Afbeelding

Oma Delilah en kleinzoon Tristan - Delilah, mijn eerste sim is bejaard. Tristan is alweer een peuter en is de kleinzoon van Delilah. Oma houdt van duiven, kleinzoon houdt van honden. Driemaal raden wat voor levensbol ze beide hebben.
Afbeelding
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 38