Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na veel lp's en simleons gebruikt te hebben is mijn huis eindelijk af of eigenlijk 4 huizen ik wil alleen nog een zwembad met een bar in het midden weet iemand hoe je zo'n zwembad maakt?

Advertentie

Eindelijk mezelf ertoe gezet om een officieel community-lot te maken in mijn stad. Dit in plaats van 'bouwputten' waar ik half en half aan het bouwen was tijdelijk in te richten als een soort anti-kraak-kook-en-tuinier-studio.

Serieuze upgrade
Afbeelding

De rest van het kavel is geïnspireerd op dingen die ik op pinterest heb gevonden. Mais bon, mag niet klagen hoe het uiteindelijk gelukt is:
Afbeelding
Afbeelding

Er wordt nog gewerkt aan ruimte in de kelder, maar waarschijnlijk wordt dat voornamelijk gebruikt bij evenementen en zulks.
Annet » 20 mei 2016, 14:21 schreef:[...]
Mooi gemaakt...maarre...uuuhhhh....ik zie geen trap :?: ... :o
Haha, ik moest even zoeken, maar die schittert inderdaad door afwezigheid op de screenshots.
Op de laatste foto (ook onderaan in dit bericht) zie je dat het rechterdeel van het achterste gebouwtje nog niet echt uitgewerkt is (geen ramen enzo, is gewoon een blok met een bovenverdieping). Vandaar dat ik hem ook niet op de foto heb gezet.
Het trapgat is wel te zien op datzelfde plaatje. Helemaal in de rechter bovenhoek is een ruimte met "Oude Stenen Muur"-behang en een telefoon.
De 3 deuren en de spiegel in de kamers ervoor weten perfect de trap te verbergen.

Afbeelding
Mydwryl » 20 mei 2016, 15:02 schreef:
Annet » 20 mei 2016, 14:21 schreef:[...]
Mooi gemaakt...maarre...uuuhhhh....ik zie geen trap :?: ... :o
Haha, ik moest even zoeken, maar die schittert inderdaad door afwezigheid op de screenshots.
Op de laatste foto (ook onderaan in dit bericht) zie je dat het rechterdeel van het achterste gebouwtje nog niet echt uitgewerkt is (geen ramen enzo, is gewoon een blok met een bovenverdieping). Vandaar dat ik hem ook niet op de foto heb gezet.
Het trapgat is wel te zien op datzelfde plaatje. Helemaal in de rechter bovenhoek is een ruimte met "Oude Stenen Muur"-behang en een telefoon.
De 3 deuren en de spiegel in de kamers ervoor weten perfect de trap te verbergen.

Afbeelding



Hahahaha leuk ...een camouflage trap...die heb ik niet... :? :lol: :lol: :lol: :lol:
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 38