Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Wat een gaaf zwembad heb je ervan gemaakt, Annet! Lekker speels met al die vormen en glijbanen en alles. Stukken beter dan die bak met water in het officiële zwembad.
Prachtige Koningsdagafsluiting ook. Goed bedacht :lol:

Chantalle, je duwt me echt over het randje om ook eens aan de Spring Falls missie te beginnen. Ik gun mijn Sims ook zo'n heerlijke plek.
Mezelf ook eigenlijk. Ik ben jaloers op dat fantastische picknickontbijt.

Ik kijk graag naar hoe anderen hun Sims bezig houden. Maar ik heb zelf ook een stad, mag ik ook wel eens delen.
Toch maar eens een rondje screenshots uit mijn eigen Simlanding:

Zwemles van meneer Tony - Als ze braaf goed duiken, dan verdienen ze vanzelf genoeg medailles om uiteindelijk een auto te kunnen kopen voor hun families. Het is hard werken. Zeker als je badmeester zo'n grandioos foute zwembroek draagt
Afbeelding

Robi-... Delilah Hood - Mijn eerste Sim in het spel. Delilah Tirel heet ze eigenlijk. Ze mag graag van hobby wisselen. En zo vaardig ze is met een pollepel of een bowlingbal, blijkt ze ook met pijl en boog. Lijkt ze op haar uiterlijk na toch nog op mij ^^
Afbeelding

Margo en de Supersim - Jongste dochter van Delilah (en Bas) heeft dan misschien wel een heus speelhuisje met de enige echte supersim; het fonkelingetje van de weermachine is veel interessanter.
Afbeelding

Bende van Ellende - Mijn eerste drie tieners. Tevens de drie eerstgeborenen van mijn drie eerste gezinnen. Ik heb nog geen middelbare school dus ik kan ze rustig even rotzooi laten trappen. Of braafjes een film laten kijken waar ze netjes voor betalen, kan natuurlijk ook. Angela, Daniël en Chris laten het zich wel aanleunen.
Afbeelding

Handjeklap met Emily en Maaike - Die twee zijn en blijven nog wel even vriendinnen.
Afbeelding
@Mydwryl
Dank je wel voor het compliment , :D

Ze zijn dus allemaal druk bezig bij Jou...
En het is idd gezellig op de Spring Falls camping , beetje kano varen ,en vissen , vogels voeren , selfies maken bij de waterval , hertjes voeren en natuurlijk de picknick en slapen in de tentjes , en je krijg er twee nieuwe hobby's bij...verhalenverteller en survival :)
@Mydwryl Mooie screens, ook een goede timing bij die zwembadfoto :)
@Annet Leuke screen, het lijkt zo net of de draak onderdeel is van de duikplank. Zou wel grappig zijn als er zo'n duikplank was :P
@molletje83 Haha, apart zeg :P
Mijn huis is weer niet geselecteerd. Dus maar weer wat nieuws bouwen.

Willen jullie toch in mijn retrohuis verblijven, zullen jullie dus naar mijn stad moeten komen :D
Mracel » 22 apr 2016, 19:31 schreef:Mijn ingestuurde retrohuis:

Afbeelding

Afbeelding
Michelle had even niks te doen (baby romper evenement lukte helaas niet meer dus heb haar peuter laten worden)
gelukkig is het buurthuis er en staat er een zandbak
Afbeelding

En natuurlijk een sprookje voor het slapen
Afbeelding

Zo kan ze zich ook vermaken :D
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 38