Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik kan nog steeds niet naar de partyboot om naar mijn buren te gaan of beloningen op te halen! Wel balen! Ik heb ondertussen bij firemonkeys een formulier ingevuld en het probleem voorgelegd. Als ik nu wil kijken hoe het met het issue gaat, blijft dat ding maar roepen dat mijn wachtwoord niet klopt! Ik weet zeker dat het wel klopt, maar weet iemand hoe ik mijn wachtwoord kan veranderen?

Advertentie

Apart, ik speel ook via Android en heb geen problemen sinds de laatste update. Wel krijg ik sinds kort af en toe de melding dat hij niet kan aanmelden bij de partyboot. Dan ga ik even naar accountbeheer (waar je kan inloggen met Facebook) en dan terug naar de partyboot en dan werkt het weer. Misschien moeten jullie eens proberen opnieuw in te loggen?
@Nefje, ik krijg wanneer ik naar de partyboot ga alleen maar de melding dat er iets mis is met de aanmelding en vervolgens kan ik alleen inloggen via googleplay er is dus geen "knop" meer om via facebook in te loggen.
Je hebt het nu over "accountbeheer" en daar inloggen via facebook. Wat bedoel je daar precies mee? Ik weet niet waar ik verder kan inloggen aangezien ik dat nooit hoef te doen.
Maar zodra ik weet wat je bedoelt kan ik dat uitproberen. Ik heb een mail verzonden naar firemonkeys, maar heb nog steeds geen mail terug ontvangen (behalve een om te bevestigen dat ze mijn storingsmelding hebben ontvangen)
@Nefje, ik heb ondertussen kunnen vinden waar de accountinstellingen staan. Er staat daar dat ik ben aangemeld via Facebook, ik heb me afgemeld en wederom aangemeld, vervolgens het spel opnieuw opgestart, maar helaas! Zelfde probleem! Ik heb trouwens ook de Spa-update niet, misschien het zelfde probleem?ik begin hier wel een beetje van te balen, als gigantische sim verslaafde is het wel balen als ik nu geen updaten meer krijg en niet naar buren kan of beloningen kan ophalen!
enig idee wat er gebeurt als ik via googleplay een account aanmaak? Ben ik dan al mijn Facebook buren kwijt, moet ik dan helemaal overnieuw beginnen (met buren zoeken en met het spel)?
ik hoop echt dat er snel een oplossing komt, ik hoor ook maar niets op mijn storingsmelding!
MasjaD » 03 mei 2016, 15:34 schreef:@Nefje, ik heb ondertussen kunnen vinden waar de accountinstellingen staan. Er staat daar dat ik ben aangemeld via Facebook, ik heb me afgemeld en wederom aangemeld, vervolgens het spel opnieuw opgestart, maar helaas! Zelfde probleem! Ik heb trouwens ook de Spa-update niet, misschien het zelfde probleem?ik begin hier wel een beetje van te balen, als gigantische sim verslaafde is het wel balen als ik nu geen updaten meer krijg en niet naar buren kan of beloningen kan ophalen!
enig idee wat er gebeurt als ik via googleplay een account aanmaak? Ben ik dan al mijn Facebook buren kwijt, moet ik dan helemaal overnieuw beginnen (met buren zoeken en met het spel)?
ik hoop echt dat er snel een oplossing komt, ik hoor ook maar niets op mijn storingsmelding!
Correctie:Ik heb nu wel de updaten gekregen, nadat ik het spel opnieuw opstarten na dit berichtte hebben getikt! Maar de partyboot is nog steeds niet te bereiken!
Het werkt nog steeds niet! En ook nog steeds geen reactie op mijn storingsmelding!
Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurd als ik nu een account aanmaak via googleplay en op die manier naar de partyboot ga? Moet ik dan weer opnieuw buren zoeken? Of kan ik dan ook gewoon bij mijn Facebook buren op bezoek?
gaat mijn spel gewoon verder, of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen? Zou jammer zijn, ben al zo ver, maar zonder buren en dagelijkse beloningen is ook niet fijn!
Zijn er trouwens nog meer mensen met dit probleem?
Hoi Gamefreak! Heb je wel dan gewoon je eigen spel? Mis je niets? En kan je eventueel later weer via fb als dat weer Lukt?
ik heb net een berichtje ontvangen op mijn storingsmelding, ze hebben screenshots nodig, maar ik heb geen idee hoe ik die moet maken met een tablet! Dus ik heb ze teruggemaild of ze dat kunnen uitleggen, maar ze zijn er in elk geval mee bezig! Is er nergens een mogelijkheid via googleplay om buren toe te voegen? In het topic buren voor de sims worden die toch ook gevraagd en aangeboden?
Heb jij al een storingsmelding gedaan? Het kan helpen als er meer mensen een melding maken denk ik.