Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik speel via google play, android. Maar helaas nog geen vrienden te zien. Ik zie wel een invite op fb, maar verder dan dit kom ik ook niet.
Doe ik iets fouts?
Heb een update gedaan op mijn iPad maar ben nu al m'n buren kwijt. Ik had er 38, bij gamecenter staat nog wel het aantal vrienden, maar als ik naar mijn boot ga heb ik niets meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Baal als een stekker, maar voeg mij gerust toe: Daantje Dutchfarm.
Daantje Dutchfarm » 24 jan 2016, 02:30 schreef:Heb een update gedaan op mijn iPad maar ben nu al m'n buren kwijt. Ik had er 38, bij gamecenter staat nog wel het aantal vrienden, maar als ik naar mijn boot ga heb ik niets meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Baal als een stekker, maar voeg mij gerust toe: Daantje Dutchfarm.
Ik speel ook via de iPad en gisteren deed mijn boot het ook niet meer, vandaag wel weer.
Ik denk dat dit hetzelfde probleem is wat ik heb. Ik kan sinds vandaag niet meer naar mij Facebook vrienden. Wanner ik naar de partyboot ga moet ik ineens aanmelden bij googleplay en ik zou niet weten hoe! Ik kan niet naar mij buren maar kan ook mijn dagelijkse kadoos niet ophalen! Iemand enig idee wat er aan de hand IS?
@Nefje: ik speel op een Android tablet, ik heb dit probleem nooit eerder gehad, wel eens dat ik moest inloggen maar dat kon ik kiezen en kon ik via Facebook inloggen, dit is al een tijd geleden. Normaal is inloggen helemaal niet nodig. Het is sinds vanmorgen.