Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Wat moet je doen als je een missie niet optijd af hebt? Want kan de bouw van mijn hamburger tent in winkelcentrum daardoor niet verder zetten

Advertentie

Ja maar Door dat ze ni optijd af is heb ik mijn beloning ni maar kan ook geen andere dingen in bouw zetten omdat de bouw van mijn beloning zogezegd nog bezig in het winkelcentrum
Ja dat snap ik ook niet helemaal.
Ik ben nu met die missie bezig van er hangt liefde in de lucht.
Maar ik moet een sim een dutje laten doen, en dat doe ik dan.. maar dat is blijkbaar niet goed? Snap er niks van.
Kimmie1994
als je die missie hier intikt vind je alles daarvan terug laten ze ook bij zien wat ze bedoelen
zamora1993 » 06 mei 2015, 13:25 schreef:Ja maar Door dat ze ni optijd af is heb ik mijn beloning ni maar kan ook geen andere dingen in bouw zetten omdat de bouw van mijn beloning zogezegd nog bezig in het winkelcentrum
Kan je nog eens duidelijk uitleggen wat je bedoelt? Het is lastig om je te helpen als we moeten gissen wat je schrijft.

@ Kimmie1994!
Het Vraag en antwoord topic is voor het stellen van korte vragen: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... f=27&t=231
Hoe dan ook, die taak moet een hazenslaapje zijn. Voor de volledige walkthrough zie dit topic: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =27&t=1059
Wel Door dat ik mijn missie van mijn winkelcentrum niet optijd af had heb ik mijn beloning niet gekregen. Die renousaus ofzo iets. Maar als ik iets wil bouwen bv sneeuwpark dan gaat da ni want dan komt erop te staan dat de bouw van mijn renousaus nog aan het bouwen is
Je kan inderdaad niet de bouw van andere gebouwen niet beginnen als er op dat moment al iets anders wordt gebouwd. Maar als ik het goed begrijp heb je hamburgerbar niet ontgrendeld omdat je de winkelcentrum missie niet op tijd heb gehaald, maar de bouw van de hamburgerbar is wel begonnen? Het klinkt als een bug aangezien je de hamburgerbar nooit ontgrendeld hebt. Zie je een voortgang van de bouw? Normaal gesproken kost het 15 uren om de hamburgerbar te bouwen. Zijn die al verstreken?

Als de situatie zo blijft, dan lijkt het erop dat je een nare bug hebt. Je zou dan ook contact kunnen opnemen met Firemonkeys of EA.
Nee als ik dan naar winkel centrum zie ik niks daarvan ook uren ni of als her afgerond is ook ni