Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hoi,
ik heb een probleem: vanmiddag heb ik behoorlijk wat cc gedownload.
Daarna wou ik mijn spel opstarten om alles goed te bekijken enz. Hij liet het EA en Maxis logo zien en daarna het sims 4 logo, maar toen ging hij niet door naar het laadscherm dat naar het beginscherm gaat, hij bleef op het sims logo. Toen ben ik gaan eten en een half uur kwam ik terug en stond het logo daar nog steeds! Ik heb al heel veel geprobeerd; game gerepareerd, cc verwijderd, enz. Weet iemand wat ik moet doen? Ligt het aan de cc? Ik heb alleen nog maar het basisspel van de sims, dus niet aan het werk en in de natuur. Alvast bedankt!
MySimCreate

Advertentie

Ik had dit ook al op het sims4friends forum gezet (ik was wanhopig :mrgreen: ) en daar zeiden ze dat ik alle downloads in groepjes eruit moest halen om te kijken welke er niet werkte. Dat werkte gelukkig!!! Ik had al de cache bestanden verwijderd en de game 'gerepareerd' in Origin. Maar alsnog bedankt! Alleen hoe doe je dat tekentje om duidelijk te maken dat het probleem opgelost is? Dan is dat duidelijk.
Maar je zei toch dat je de downloads al had verwijderd? Dan leek het mij dat er iets in de cachebestanden achter bleef zitten.
Hoe dan ook, door op het tandwieltje bij een bericht te klikken kan je het juiste antwoord selecteren. Zie ook dit topic voor meer uitleg: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... ?f=2&t=891
Hay,
Ik heb precies hetzelfde alleen ik vind het heel lastig om downloads weg te doen want ik heb er veel
tijd in gestoken maar er zit niks anders op :( weet iemand misschien een andere oplossing of
is dit de enige manier.

groetjes Lilian.
Het is niet per se nodig om meteen alle downloads te verwijderen, Lilian188. Als je spel het niet doet, en je vermoedt dat dit door downloads komt, zou je de 50% methode eens kunnen proberen: je deelt je downloads op in 2 groepen, en probeer ze om de beurt in je game uit. Als de game het met de ene groep wel doet, en met de andere niet, deel je vervolgens de groep die het spel doet vastlopen weer op in 2 groepen. Zo ga je door, tot je de foute download hebt gevonden. Het kost even wat tijd, maar het is een goede manier als je niet zonder downloads wilt spelen :)
Ik heb dit probleem nu ook maar ik snap niet hoe dat ik dit kan oplossen. Ik heb de reacties wel gelezen enzo, maar dat snap ik ook niet goed dus aub zouden jullie het in stapjes kunnen uitleggen? Want ik begrijp er helemaal niks van. :(
alvast bedankt
groetjes SarahSonic ;)
Ik heb hetzelfde probleem, doordat het gebeurde nadat ik cc had gedownload wist is dat het daar aan lag. Dus heb ik alle CC al verwijdert (uit het spel, niet van mijn computer). En heb ik hete spel 'gerepareerd'. Dit heeft niet geholpen en blijft het spel nog steeds hangen op het SIMS logo.

Iemand die mij kan helpen?!?
Ik heb dit probleem ook alle cc verwijdert daarna Sims gerepareerd toen dat niet werkte Sims helemaal verwijdert en opnieuw geïnstalleerd toen opgestart zonder cc en het werkt nog steeds nii ik wordt hier echt heel wanhopig van zou iemand alsjeblieft zo snel mogelijk willen antwoorden