Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Lieve mensen!

Zojuist heb ik zelf de sims 4 overgekocht van iemand.
Alles gaat prima tot ik aan de productcode kom, ik heb de sims 4 premium edition,
alleen hierbij geeft hij aan dat de productcode al gebruikt is????
Wat moet ik nu doen? kan ik niet meer spelen???

Help!!!

Groetjes Demi

Advertentie

Ik begrijp dat dit een vervelend probleem is, daarom hebben we er ook een artikel over geschreven: http://www.pinguintech.nl/2014/11/05/le ... de-sims-4/

Als de verkoper De Sims 4 Premium edition heeft geregistreerd, dan kan jij 'm inderdaad niet meer registreren omdat ie gekoppeld is aan het account van de verkoper. Volgens de algemene voorwaarden mag je in principe ook niet je Origin-account verkopen, dus zelfs als de verkoper enkel De Sims 4 op zijn/haar account had staan en zijn/haar inloggegevens aan jou overhandigt is dit formeel niet toegestaan.

De beste mogelijke oplossing is dat de verkoper contact opneemt met de EA helpdesk met het verzoek om de registratie op zijn/haar account van De Sims 4 Premium edition ongedaan te maken met als reden dat ze het spel willen verkopen en dat dit door de registratie onmogelijk wordt gemaakt. Ik kan je niet garanderen dat EA dit ook zal doen, maar tot nu toe heb ik niemand gezien dat gezegd heeft dat ze dit hebben geprobeerd. Een nee heb je en een ja kun je krijgen denk ik altijd maar.