Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hallo allemaal , ik heb een probleem voor het laatst heb ik de sims 4 gekocht ik wou het spel afsluiten maartikel het beef maar laden ????
Uiteindelijk kreeg ik het spel dicht door de internet verbinding te verbreken
Maar als ik er probeer op te gaan kom ik zoals gewoonlijk in de weerelden en kan ik op mijn huis klikken . En als ik speel doen mijn mannetjes niks ze blijven stil staan maar doen niets de tijd gaat verder maar ze blijven stil staan en als ik het spel dan wil afsluiten dan blijft het weer ewig laden . Ik zou het heel erg waarderen als jullie mij zouDen kunnen helpen . Alle tips zijn welkom .

Advertentie

Dit probleem is bij mij niet echt bekend en heb ik nog niet voorbij zien komen. Ik zou zeggen dat je bij origin Sims 4 zou moeten repareren of je zou Sims 4 moeten verwijderen van je computer en opnieuw installeren (Dat laatste als je het eerste hebt gedaan en dat niet werkte). Anders zou ik het ook niet weten.
Vervelend dat je problemen hebt. Heb je mods of andere downloads? Ik zou die in ieder geval even tijdelijk verplaatsen uit je De Sims 4 map. Werkt je spel daarna weer goed, dan is het een mod die dit probleem veroorzaakt. Dit specifieke probleem staat er namelijk om bekend vaak (niet altijd) veroorzaakt te worden door mods die niet (meer) compatibel zijn.

Heb je geen mods, dan kan je het volgende proberen:
1. Gebruik de volgende cheat om je Sims te resetten: sims.hard_reset
2. Sla hierna op en sluit af
3. Start het spel opnieuw op
4. Als je Sims hierna nog steeds vastzitten, probeer dan het huishouden te verhuizen

De kans is groot dat het hierna weer werkt. Heb je nog steeds problemen, dan kan je het spel in Origin laten repareren (rechtermuisknop op De Sims 4 en dan game repareren). Het laatste redmiddel is een back-up maken van je spelgegevens en vervolgens De Sims 4 map te hernoemen of verwijderen. Er zal dan een nieuwe map worden aangemaakt en de volgende keer dat je het spel start zal je in eerste instantie niet je families etc. hebben. Echter kan je dan wel testen of je spel goed werkt. Daarna kan je eventueel in stappen saves e.d. terugplaatsen totdat je de oorzaak hebt gevonden.
Hallo , ik lees nu pas je reactie bedankt van de hulp . En nee ik heb nog nooit mots gebruikt en cheaten doe ik alleen voor geld .
Ik zal de tips een uitproberen en laat zeker iets weten of het gewerkt heeft of niet .
Een klein vraagje als ik mijn spel repareer ben ik dan mijn huishouden kwijt . En als de cheat niet helpt bestaat de kans dan als mijn spel weet blijft laden dat ik het niet meer dicht krijg ????
Groetjes Lily
Nee, je raakt je spelgegevens in principe niet kwijt als je het spel laat repareren in Origin. Echter kan het nooit kwaad om voor zulke handelingen en in zijn algemeen zo af en toe een back-up te maken van je spelgegevens. Mocht er onverhoopt toch ooit wat mis gaan, dan kan je op dat moment nog je back-up terug plaatsen.

Als De Sims 4 helemaal blijft hangen tijdens het spelen dan kan je het spel eventueel via taakbeheer nog afsluiten.
Nefje » 04 dec 2016, 18:00 schreef:Nee, je raakt je spelgegevens in principe niet kwijt als je het spel laat repareren in Origin. Echter kan het nooit kwaad om voor zulke handelingen en in zijn algemeen zo af en toe een back-up te maken van je spelgegevens. Mocht er onverhoopt toch ooit wat mis gaan, dan kan je op dat moment nog je back-up terug plaatsen.

Als De Sims 4 helemaal blijft hangen tijdens het spelen dan kan je het spel eventueel via taakbeheer nog afsluiten.
Sorry dat ik zoveel vraag ik ben niet zo goed met al dat . Maar hoe sluit je af via taak beheer en waar staat taakbeheer ps: ik heb Windows.
Groetjes lily
Met ctrl-alt-delete kan je taakbeheer openen. Je ziet dan een lijst met de huidige actieve processen en daar kun je eventueel De Sims 4 afsluiten als het spel nergens meer op reageert.
Nefje » 04 dec 2016, 23:02 schreef:Met ctrl-alt-delete kan je taakbeheer openen. Je ziet dan een lijst met de huidige actieve processen en daar kun je eventueel De Sims 4 afsluiten als het spel nergens meer op reageert.

zal ik zeker doen en ik zal een reactie achterlaten of het gewerkt heeft alvast bedankt en tot dan :)
groetjes lily