Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Deze patch zou er nu eigenlijk voor moeten zorgen dat je sims weer ouder kunnen worden want met de invoering van de "Nanny" konden je sims niet meer ouder worden.
Wel, bij mij zorgt deze patch er nu voor dat mijn sims in een abnormaal tempo verouderen :roll:
Dan maar weer wachten tot een nieuwe patch, en volgende keer minder snel een patch installeren. Normaal wacht ik altijd eerst reacties af na het uitbrengen van een patch, maar dat heb ik nu niet gedaan :|

Advertentie

Na het ontdekken van de bug in de patch, heb ik het spel niet opgeslagen en heb daarna (ondanks mijn sims geen kinderen hadden) de Nanny toch uitgenodigd op hun kavel en een aantal uren laten blijven in hun huis. Toen heb ik haar weggestuurd. Daarna ben ik een aantal uren gaan spelen, daarna is de bug niet meer teruggekomen; de sims en de townies worden nu op een normale manier ouder, zoals het hoort.
Het kan toeval zijn, maar wilde het toch nog wel even opmerken omdat op Engelse forums de bug ook wordt genoemd. Bij mij heeft deze handeling dus geholpen (en hopelijk blijvend!) om de Nanny dus uit te nodigen op de kavel van je sims.