Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hoihoi,

Ik heb een legaal Sims 4 en heb die nu al een jaartje ongeveer. Ik heb het altijd kunnen spelen totdat er een nieuwe patch is uitgekomen. sinds dien wilt hij niet meer bijwerken en geeft hij een foutmelding aan.
je zou zeggen dat als ik de internet uit zet dat ik hem zou kunnen spelen....

klopt, maar ik heb van de week Sims 4 aan het werk gekregen en voordat ik die installeer moet ik de Sims 4 bijwerken.

dus ik hoop dat iemand me kan helpen bij deze probleem. :cry:

Advertentie

Vervelend om te horen dat je probleem hebt. Het lijkt mij in ieder geval handig om er zeker van te zijn dat er niet een anti-virusprogramma of iets dergelijks Origin blokkeert en het kan ook handig zijn om Origin als administrator uit te voeren. Als dat niet werkt, dan zou je eens Origin opnieuw kunnen installeren.

Er is helaas best weinig bekend over dit probleem en hoe het opgelost kan worden, maar EA geeft bovenstaande tips ook in dit topic op het officiële forum dus dat is in ieder geval iets wat je zou kunnen proberen.
ik heb precies het zelfde probleem alleen bij mij ik heb het spel net gekocht en heb het dus nog niet kunnen spelen ik vind dit heel vervelend ik hoop echt dat iemand mij kan helpen bij mij loopt het fout bij de spelbestanden controleren dan krijg ik precies de zelfde fout gr.