Deel hier alles over De Sims 4.

Advertentie

Site MTS geeft op mijn laptop malware aan en advies niet naar deze site te gaan ivm cybercriminelen die actief zijn ivm ontfutselen van wachtwoorden ed. Ik ben er wel huiverig voor.
Bij het spelen van de sims 3 heb ik ook vaak gebruik gemaakt van MTS. Op een gegeven moment is het spel wel vastgelopen en kon ik niets meer, maar ik weet niet of dat kwam doordat ik malware had binnengehaald of dat het een andere reden had. Het is heel vaak goed gegaan voordat er iets mis ging, dus het kan ook aan iets anders hebben gelegen. Bovendien downloadde ik ook wel regelmatig het een en ander van andere websites :P Onfutselen van wachtwoorden heb ik nooit last van gehad!
Dat My Sims 4 blog kende ik nog niet! Opzich staan er wel leuke dingen op, maar ik irriteer me altijd zo ontzettend aan websites die opgebouwd zijn met blogspot. Is het dan echt zo moeilijk om je even te verdiepen in de wereld van website hosting? Via een website als Strato heb je voor een klein bedrag al snel je eigen site (is overigens maar een voorbeeldje hoor, kan natuurlijk wel op meerdere plekken). Ik snap dus echt niet waarom mensen dan gebruik blijven maken van blogspot, maargoed... misschien ben ik wel gewoon een zure blogspot hater :P Ik blijf zweren bij MTS!
MTS is eigenlijk altijd wel veilig - de downloads worden grondig gecontroleerd en getest voordat ze online gezet worden. Zelf download ik er al jaren, en er is nog nooit iets misgegaan. Zolang je goed checkt dat de download up-to-date is met je patch level, zit het wel goed. MTS heeft zelf ook aangegeven dat die malware waarschuwing die sommigen krijgen ligt aan hotlinks die door users geplaatst worden.

Zelf heb ik eigenlijk ook helemaal geen problemen met blogspot. Ik denk dat veel mensen het gebruiken omdat het gratis is. :)