Deel hier alles over De Sims 4.
Ik wil een huishouden waar ik al lange tijd mee speel verplaatsen naar een nieuw spel.
Nu kan ik de familie wel opslaan in de bibliotheek, maar daarbij gaat alles dat ze hebben opgebouwd verloren.
En ik wil ze graag verplaatsen met hun gewonnen nieuwe eigenschappen, kapitaal en inventaris.
Weet iemand hoe ik dat moet doen? Of kan dat niet en zitten ze altijd aan hetzelfde spel vast?

Advertentie

Ik heb het net even geprobeerd en als je de familie opslaat in de bibliotheek neem je het volgende mee:
- Doelen: voortgang met mijlpalen en tevredenheidspunten voor de beloningenmarkt.
- Carrière/school voortgang.
- Vaardigheden
- Relaties binnen het huishouden (alle relaties buiten het huishouden verdwijnen)
- Simologie: leeftijd van de Sim en eigenschappen

Het kapitaal, de inventaris en huishoudinventaris worden niet meegenomen. Met wat geldcheats kan je eventueel daar nog wat aan doen.
Ik schaam een beetje dat ik niet bij de eigenschappen en de ambities heb gekeken. Ik zag een lege huishoudpot en een lege inventaris en dacht meteen het ergste bij alles.
Dank je wel dat jij wel hebt gekeken. Nu weet ik dat tenminste niet alles is verloren. Inderdaad staan alle nieuwe eigenschappen en de ambitie- en carrierevoortgang er nog steeds in.
Wel jammer dat de rest kwijt is.
Maar goed, ik ben blij dat ik in een nieuw vers spel kan starten met (hopelijk) minder lange laadtijden.