Deel hier alles over De Sims 4.
Ik had huizen uit de gallery gehaald en toen compleet verwijderd, want ik vond het toch stom (die plaatjes zijn belachelijk klein! Ik zie het zelfs niet met mn bril op). Ik zelf maar een huis bouwen, blijkt dat de kavel officieel nog steeds op de naam van de eigenaar van dat compleet verwijderde huis stond. Dus nu krijgt diegene de credits van mijn kavel en is het officieel niet eens mijn eigen creatie (in bibliotheek). Weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Advertentie

Dat had ik ook met een Sim. Ik had even een Sim gedownload om te kijken hoe dat werkte, vervolgens helemaal opnieuw begonnen met een Sim maken die dus totaal anders leek (volgens mij zelfs een ander geslacht) maar inderdaad de naam van de 'oorspronkelijk maker'. Aangezien ik niet helemaal opnieuw die Sim wilde maken heb ik wat gerommeld en toen stond mijn Sim wel op mijn account. Ik had een nieuw huishouden gestart en daar mijn Sim aan toegevoegd geloof ik en daarna apart opgeslagen.

Maar goed, de vraag is hoe je nu hetzelfde kan bereiken met kavels. Ik snap ergens wel dat ze op deze manier het werk van de oorspronkelijke maker willen beschermen, maar het is een beetje vreemd als je hun huis tegen de vlakte gooit en zelf totaal wat anders bouwt er alsnog een verwijzing komt. Ik weet niet of het gaat werken, maar je zou kunnen proberen om een nieuwe lege kavel te starten of een kavel waar al een ander huis van jou op staat. Vervolgens laad je jouw eerste huis op de nieuwe kavel. Misschien dat dan de verwijzing weg is. Anders zou ik het ook niet zo snel weten.
Yes het is niet gelukt. Helaasch. Ik vind het inderdaad ook raar dat de naam van de maker van het verwijderde huis er nog staat. Als je de kavel platgooit, dan reset je toch een soort van de kavel en de naam en dergelijke. Stom. Iemand nog een ander idee? Want dit is echt huilen. Ik kan helemaal niet bouwen en het was best een mooi huis! Ik wil het niet allemaal opnieuw doen. Want dat duurt lang. Nadeel van de sims 4: niemand weet nog hoe het werkt :(.
Ik zag op het Engelstalige forum dat het soms juist een probleem was dat de naam van de oorspronkelijke maker verdween terwijl dat niet de bedoeling was. Ze hadden dan niets of vrijwel niets veranderd en de maker van huis was er dan over het algemeen niet blij mee dat niemand meer kon zien dat hij/zij het had gemaakt.

Jij hebt het oorspronkelijke huis gesloopt, dus als er een truc is om de naam van de maker weg te krijgen dan is er niets mis mee als jij dat doet.

In dat topic kwam ik deze reactie tegen van iemand met hetzelfde probleem:
I added a creators house into my game.... Then i decided to use that same lot for my own fresh build, and just bulldozed the creators house. Finished my build and didn't bother to change the generic sims "lot name" and uploaded my house to the gallery. I noticed it was still linked to the original creators name of the lot i had downloaded, placed, then bulldozed... which i immediately was confused by. Since I had bulldozed that lot and started fresh with nothing used from the downloaded lot. However, just like others have said as soon as the "lot name" was changed the link was gone. Which for me was good since it had nothing to do with the downloaded lot that I bulldozed.
Ik heb geen idee of de naam van de kavel veranderen (nog steeds) werkt. Maar anders staan er misschien ergens anders in dat topic nog manieren beschreven hoe je de naam kan verwijderen. Het schijnt namelijk dat de kopieerders van huizen het kunnen omzeilen, dus als je het te goeder trouw wilt weghalen dan zou het ook mogelijk moeten zijn.