Deel hier alles over De Sims 4.
De officiële releasedatum van De Sims 4 voor Nederland en België is op 4 september. Amerikanen mogen al twee dagen eerder spelen en ook sommige winkels en webshops hebben in het verleden wel eens spellen verkocht voor de officiële release. Of je nou geluk hebt en voor de release al kan spelen of dat je De Sims 4 haalt op de release of later: in dit topic kan je melden wanneer je De Sims 4 hebt.

Hier mag je ook berichten plaatsen over alles wat te maken heeft met het in handen krijgen van De Sims 4. Heb je bijvoorbeeld net bericht gehad dat De Sims 4 wordt verzonden, dan mag je dat hier melden. Het is echter niet de bedoeling om hier (te herhalen) dat je De Sims 4 nog niet hebt.

Verschillende mensen hebben een bericht van Bart Smit gekregen dat De Sims 4 (CE) al morgen wordt verzonden. De kans is vrij groot dat dit om een fout gaat omdat ze ook aangeven dat het spel op de release wordt bezorgd, maar je weet het maar nooit. Hebben jullie ook zulke berichten ontvangen? Je kan het allemaal hier melden!

Advertentie

Het kan zo zijn dat het regiogebonden is. Dat betekent dat Amerikanen wel kunnen registreren vanaf 2 september, maar dat Europeanen inderdaad pas later kunnen registreren. En aangezien registratie verplicht is om De Sims 4 te kunnen spelen is het dus goed mogelijk dat je De Sims 4 wel in huis hebt voor 4 september (ik zeg overigens niet dat winkels eerder gaan verzenden of verkopen, maar stel dat) maar vervolgens nog steeds niet kan spelen.

Maar ik durf dus op het moment geen uitspraken te doen of je wel of niet meteen kan spelen mocht je het geluk hebben De Sims 4 te kunnen krijgen voor 4 september.
De Sims 4 Collector's Edition wordt door Yourgamezone later bezorgd. We hebben op twitter gevraagd wanneer deze zal worden verzonden en we kregen dit als antwoord:
Waarschijnlijk krijgen wij hem 4/5 september bij ons binnen, de CE komt iets later dan de andere versies.

Dit omdat EA deze heeft gecancelled voor de benelux en wij deze nu moeten importeren voor onze klanten.
Update: inmiddels lijkt het erop dat enkel webshops die importeren later zullen zijn: http://www.pinguintech.nl/2014/09/01/ve ... s-edition/
Update: ons vermoeden is dat de zeer beperkte oplage heeft gezorgd voor een misverstand. EA Benelux heeft ons ook laten weten niet bekend te zijn met een annulering: “Ik ben hiervan niet op de hoogte. Bij mijn weten zal deze nog steeds – in zeer beperkte mate – beschikbaar zijn.” We vermoeden dan ook dat verschillende webshops door de zeer beperkte NL/BE oplage geen Nederlandse voorraad gekregen. Enkele webshops hebben vervolgens de reserveringen geannuleerd en andere webshops waaronder yourgamezone hebben ervoor gekozen om ‘m dan maar te importeren uit het buitenland waardoor de levertijd langer is. Vermoedelijk zullen mensen die bij yourgamezone besteld hebben De Sims 4 op 5 september of 6 september ontvangen.
Dat is op zich wel grappig wat je net zegt: de Sims VIER op VIJF of ZES september. :lol:
Viel me op. Maar ik ben dan toch wel blij dat ik de LE bij yourgamezone heb besteld en toch maar niet de CE... :lol: :lol:
Haha, nu je het zegt. :P
En dat kan ik mij inderdaad wel voorstellen. Ik heb geen spijt dat ik de CE heb besteld, maar ik had toch wel ontzettend graag donderdag willen spelen. :(
De LE heeft als het goed is geen vertraging nee. Voor zover ik weet stuurt yourgamezone normaal gesproken het spel uiterlijk een dag voor de releasedatum op zodat je 'm op de release hebt.

Wij hebben een digitale deluxe versie van EA Benelux ontvangen, waar ik erg blij mee ben. :mrgreen: Hoef ik dus niet meer morgen achter de deur te liggen. :P