Deel hier alles over De Sims 4.
Ben jij van plan om De Sims 4 te kopen? Of heb je 'm misschien al gereserveerd? In dit topic kan je alles hierover delen. Bijvoorbeeld welke editie je hebt gereserveerd of van plan bent te gaan kopen en eventueel ook bij welke winkel. In onze De Sims 4 Prijsvergelijker kan je bekijken bij welke (web)winkels je de verschillende De Sims 4 edities kan bestellen.

Advertentie

Ik twijfel een beetje. Ik denk van wel, want ik wil em zo graag! Maar ik denk dat ik bij de uitbreidingen ga wachten tot ie online staat. Mag ik hier misschien niet zeggen. Ik heb van Sims 1-3 alles gehad en het is gewoon zoveel geld dat er naartoe gaat. Ik merk dat ik het steeds minder leuk vind. Ik hoop dat dat komt doordat ik met Sims 3 niet heel veel heb gehad. Ik ben nu armer dan vroeger ivm het betalen van mijn eigen studie en ik moet ooit uit huis. Dan is elke paar maanden 40 euro zoveel geld (nu ook).

Zijn er meer mensen die er zo over denken? Ik wil ze wel heel graag weer allemaal hebben, maar het is zoveel geld.
Ik heb hem net gister besteld op Origin! Ik zat eerst heel erg te twijfelen, vanwege het geld natuurlijk weer, maar ik heb alle Sims spellen wat tot nu toe zijn uitgebracht en het verveelt me nooit. Ik ben alleen van plan nu geen accessoires pakket meer te kopen, omdat ik ze nu toch wel erg overbodig vind worden en dat dan wel geldverspilling.
Nee ik ga hem niet kopen,ik vind dat zonder van de sims3 spel...Er zit maar weinig verschil in,in de sims 3 kun je ook spelen zoals je maar wilt en daar ben ik nog lang niet mee uitgespeeld....! Jammer de komst van de sims4....
Wel erg afwisselende reacties. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe snel de eerste De Sims 4 verhalen etc. zullen verschijnen. :)

Ik heb zelf De Sims 4 CE een tijdje terug besteld. Eigenlijk puur omdat ik als verzamelaar 'm echt wilde hebben en de CE bijna uitverkocht is. Nu maar hopen dat ik 'm netjes op de release krijg. :mrgreen:
Ik heb de Premium Edition eergister besteld. Ik zat erg te twijfelen, maar ik heb het toch maar gedaan!

En inderdaad, de accessoires pakketten moeten beter gevuld zijn als De Sims 3, anders wacht ik totdat ze in de uitverkoop gaan. De uitbreidingen koop ik waarschijnlijk wel direct.

Het klopt inderdaad wat mensen zeggen: Van je sims verslaving kom je nooit af! Haha.
Ik zit nog te twijfelen tussen de PE en de LE, maar ik denk dat het de LE wordt, want ik ben best wel gierig en heb eigenlijk geen zin om veel geld uit te gaan geven.. :lol:
Tot nu toe ben ik nog niet erg enthousiast.
Ik wacht nog een tijdje om te kijken hoe het spel zich verder ontwikkelt.

Er zijn wel dingen in Sims 4 die me aanspreken, vooral in de bouwmodus (daken die je op allerlei manieren aan kunt passen, makkelijk corrigeren van fouten). En dat je niet meer zolang hoeft te wachten totdat het spel laadt is natuurlijk ook een groot voordeel.

Maar er zijn teveel dingen die ik ga missen.
  • Vooral wil ik zelf dingen aan kunnen passen, de stijl van meubels en kleren, maar ook de wereld en de publieke ruimtes. Nu kan dat nog niet, maar misschien in de toekomst wel.

    En ook ga ik de open wereld missen. Ik vind het leuk om een Sim te volgen als hij in een bootje door de wereld vaart, of op een scootertje rondtuft. En zo leuk om bij de buren aan te bellen, of in hun tuin de groenten te plukken. En dat komt niet terug.

    Zelfs de rabbitholes ga ik missen, ook al vond ik die een beetje suf. Ik had gehoopt dat we in een nieuwe generatie de Sims aan het werk konden zien, maar dat ze nu gewoon verdwijnen of teleporten vind ik een achteruitgang. Misschien komt er nog wel een uitbreidingspakket, zoiets als OFB/GHM die dat oplost.
Gelukkig vind ik het nog steeds heel leuk om Sims3 te spelen en ik heb net weer wat storesets gekocht.

Toch denk ik dat ik Sims4 uiteindelijk ga kopen. Maar ik wacht totdat er een aanbieding is, zoals het basisspel samen met een uitbreiding, zoiets. Niet omdat ik het geld niet heb ofzo, maar omdat mijn gebrek aan enthousiasme zo'n uitgave (voor mezelf) niet rechtvaardigt.

Update 17-9-2014: ben toch meegegaan in de hype en ben het spel zelfs nog voor release gaan spelen en heb er inmiddels 100 speeluren opzitten.
Laatst gewijzigd door Marieke020 op 17 sep 2014, 06:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik was eerst van plan om nog een maandje of twee te wachten met het kopen van de Sims 4, vanwege de prijs (ik kan helaas niet heel veel geld uitgeven op het moment) en in de hoop dat er dan een eerste patch is. Maar nu ik alles zie, kan ik gewoon echt niet wachten. Dus hopelijk gaat het mij lukken om rond de release de LE of PE te kopen :D
ik wil hem graag kopen, maar het is toch best duur...
ik ga wachten tot mijn verjaardag misschien krijg ik hem dan van mijn ouders ;)