Deel hier alles over De Sims 4.
Mijn tiener is net jong volwassen geworden en ik zou hem graag laten verhuizen om met hem een nieuw leven met een vrouw en kinderen te beginnen, hoe kan ik hem laten verhuizen zonder dat ik de hele familie moet verhuizen?? :D

Advertentie

Jammer dat ze dat op deze manier hebben gedaan. De magie van je kind gaat uit huis is helemaal weg. :|
Helemaal mee eens Poedelini. Je hebt nu niet meer het idee van "je kind is vilwassen en gaat zelfstandig worden". Bij de Sims 3 had je toch altijd het gevoel dat je iets hebt groot gebracht. Ik vond het altijd zo leuk om het van het leren lopen tot het kleinkinderen over de vloer hebben te zien. Haha sorry voor dit sentimentele gedoe hoor. :lol:
McSims » 11 aug 2015, 00:08 schreef:Helemaal mee eens Poedelini. Je hebt nu niet meer het idee van "je kind is vilwassen en gaat zelfstandig worden". Bij de Sims 3 had je toch altijd het gevoel dat je iets hebt groot gebracht. Ik vond het altijd zo leuk om het van het leren lopen tot het kleinkinderen over de vloer hebben te zien. Haha sorry voor dit sentimentele gedoe hoor. :lol:
Haha ja ik ook. En dat ze je kind uit gingen zwaaien.
Hoi,
Als je sims verhuisd uit het huidig huishouden start je standaard met 20 000 simdollars terwijl de ouders een schatrijk zijn en geld willen geven aan hun kinderen die alleen gaan wonen...
Weet iemand hier een oplossing voor buiten geld codes...

Bij Sims 2 kon je dure spullen in de inventaris plaatsen van je sims.
Die sims laten verhuizen, die dure spullen uit de inventaris halen en verkopen. En je hebt dus meer geld als die sims alleen woont.