Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Hoi! Ik heb een probleem.
Ik ging naar Stad Bewerken en toen ging ik een huis bouwen voor mijn Sims. Ik wou hem niet gelijk in 1 keer afmaken, dus drukte ik op die knop om weer naar Stad Bewerken te gaan. Er kwam in beeld te staan: 'Bezig met laden.' Alleen hij bleef daar de hele tijd op staan. Na lang wachten heb ik het maar opgegeven en De Sims afgesloten. Later ging ik opnieuw het huis bouwen. (Hij was jammer genoeg niet opgeslagen.) Na een tijdje bouwen drukte ik weer op de knop om naar Stad Bewerken te gaan en toen bleef ie weer heeeel lang staan op 'Bezig met laden.'
Wat kan ik doen zodat ie weer gaat werken? :(

Gr. Nic0le

Advertentie

Heb je toevallig McAfee als virusscanner? Ik had dezelfde soort problemen en dat kwam door die virusscanner.
Ja ik heb die dus ook maar uitzetten maakt idd niets uit, bij mij blijft ie ook nog steeds eeuwig op laden hangen. Ga zo eens zonder internetverbinding spelen kijken of dat werkt.
Virusscanners kunnen wel eens de oorzaak zijn, maar soms is het probleem helaas erg willekeurig. Op deze pagina staan wat tips: http://www.pinguintech.nl/simclopedie/t ... t-opslaan/

Ik bouw meestal in zoveel mogelijk kale werelden (zo weinig mogelijk openbare kavels en andere huizen) en ik let op met cheats. Bij mij is vooral buydebug in combinatie met bouwen een boosdoener. Persoonlijk zou ik trouwens ook eerst opslaan en dan pas naar stad bewerken gaan.
Ik heb die tips al uitgeprobeerd, maar niets hielp. Ik had ook geen cheats gebruikt. :( Ik bouwde in Sunset Valley. Dat is niet zo'n zware wereld lijkt mij.
Maar ik vind het raar dat ik vroeger wel gewoon kon bouwen zonder deze problemen en nu opeens niet. :cry:

Ik heb weer geprobeerd om te bouwen. Ik veranderde de grond van de kavel een beetje met terreinverf en ik plaatste 3 parkeerplaatsen. Toen drukte ik op de knop om naar Stad Bewerken te gaan en toen deed ie het wel. :o Toen ging ik er een muur, een deur en 2 planten bij plaatsen. Ik drukte weer op de knop naar Stad Bewerken en toen bleef ie er weer de hele tijd op staan. :cry:
Sunset Valley is inderdaad niet de meest zware wereld, maar ook daar kunnen er problemen zijn. Daarom zou ik toch echt een apart spel maken met een speciale wereld waar je het liefst alles hebt verwijderd waarin je dan gaat bouwen. Het klinkt eerst misschien wat overdreven, maar het voordeel van zo'n wereld is dat deze ook over het algemeen sneller zal laden. Dus je kan dan sneller beginnen en daarnaast vergroot het de kans dat opslaan wel goed lukt.