Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Ik heb alles geprobeerd ik heb zelfs hets basisspel geïstaleerd, een nieuwe patch gedownload alle uitbreidingspakketten geïnstaleerd daarna via TS3 de laatste versie van origin gedownload en nog steeds doet 'ie het niet :'(
Terwijl volgens mij alles klopt kijk maar:
Processor: AMD E1-1200 APU with Radeon(tm) HD graphic 1.40Ghz
Geheugen (RAM) 4.00 (3.71 beschikbaar)
Windows 8.1 (Precies hetzelfde programma alleen ander besturingssysteem)


En voorheen kon ik het gewoon spelen :(
Ik word kan niet zonder de sims :((
Help meeee! :((
Het is al 6 maanden zo ik begin te trillen.
Het is zomaar uit het niets gebeurd.
Al eerder op ander computers geweest waar het prima op werkte.
Foutmelding: Er is een fout opgetreden, Check het logboek.
Ik ben zelfs naar de game mania geweest en de bart smit waar ze iets van pinguintech uitgeprint hadden.
Ende bart smit zei iets over de grafiekaart ofzo en over die nieuwste patch :((
Please help me!!! :( :cry: :cry: :(

Advertentie

Vervelend dat je problemen hebt. Persoonlijk denk ik trouwens dat de laptop waarop je probeert te spelen vrij zwak is voor De Sims 3 met alle uitbreidingen.

Ik had eerder over een soortgelijke laptop het volgende gepost:
Laptop 4: Toshiba Satelite C850D-11Q
€ 399,-
15.6 "
Windows 8
AMD E1-1200
8 GB DDR3 RAM (1066 MHz)
AMD Radeon HD 7310
320 GB harde schijf (5400 RPM)
Maximale beeldschermresolutie: 1366 x 768

(...)

Volgens notebookcheck presteert een videokaart die sterk op de AMD Radeon HD 7310 lijkt goed genoeg om De Sims 3 op lage of medium instellingen te draaien. Ze hebben alleen niet getest met uitbreidingen.
In our tests, the almost identical 6310 was only able to run low end games like Fifa 11, Sims 3 and Star Craft 2 single player in lowest detail settings fluently
Hun testsysteem (36 fps op medium instellingen):
ThinkPad X121e NWS5QGE
AMD E-Series E-350 1.6GHz
Radeon HD 6310 (493MHz), 384MB (533MHz) shared memory, atiumdag 8.813.4.0 / Win7 64
4096MB RAM

De AMD E-Series E-350 waarmee ze getest hebben is overigens wel een beetje sneller dan AMD E1-1200 die in laptop 4 zit, dus dat heeft misschien ook het resultaat beïnvloedt hoewel het verschil ook weer niet ontzettend groot is. Toch is het niet echt een laptop die ik zou aanraden voor De Sims 3, maar in principe zou je De Sims 3 moeten kunnen draaien op laptop 4 op lage instellingen.
Je zou kunnen proberen om alles te deïnstalleren en dan alleen De Sims 3 opnieuw te installeren en testen. Draait dat goed, dan kan je een uitbreiding toevoegen en weer testen of het goed draait. Een andere optie is om Any Game Starter te installeren en dan kijken of het alleen met De Sims 3 wel gaat: http://www.pinguintech.nl/simclopedie/t ... me_Starter

Het kan natuurlijk ook dat er wat anders aan de hand is, maar ik sluit niet uit dat De Sims 3 met alle uitbreidingen wat te veel is voor jouw systeem.
@ nefje

Het is grappig dat het geen laptop is maar een PC :P
Het rare is dat ik een computer had met precies dezelfde eigenschappen en het daarop prima deed :((
Het is ook zo raar dat ik alles erop had geÏnstaleerd en gewoon een jaar plezier van had :cry:
En ik kan nu ook geen nieuwe computer/laptop aanschaffen want de crisis is soms erg dichtbij, Niks aan te doen dus :cry: