Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Hoi iedereen,

Sinds een week heb ik al 2x the sims 3 basis game + alle uitbreidingen en alle stuff gedownload en geïnstalleerd.
Het opstarten van het spel gaat allemaal goed nergens geen last van.
Het enige dat het probleem is, is dat als ik tijdens het spelen met een sim last heb va legs. Bij speelsnelheid 1 heb je in het sim uur 1 sec leg en bij zelfs een snelheid van 3 krijg ik legs waarbij soms legs zijn die ong10 sec duren dat ik niks kan doen.

heeft iemand hier een oplossing voor mij. de volgende dingen heb ik al geprobeerd:
-Opnieuw geïnstalleerd
- Bepaalde functies uitgezet zoals meldingen, store optie etc.
- Cache bestanden verwijderd

geen van deze handelingen werken

ps. de problemen gebeuren ook bij lage graphics

Mijn laptop specs.
HP Pavilion e104-ed
Intel Core i5 2,5ghz met turbo tot ong 3ghz
Interngeheugen 8GB DDR3
Videokaart AMD Radeon HD 8670M

Advertentie

Soms zijn problemen met De Sims 3 lastig te verklaren. Het lijkt in ieder geval niet aan de specificaties van je laptop te liggen. Die moeten op zich goed genoeg zijn om De Sims 3 zonder lag te kunnen draaien. Daarnaast geef je aan dat ook de instellingen lager zetten niet helpt, dus dat lijkt het probleem niet te zijn.

Als opnieuw installeren en het uitzetten van veel opties niet helpt, dan zou je eens kunnen overwegen om mods te proberen. De mods van Twallan zijn erg goed en helpen bij veel problemen. Ik zou zijn Overwatch mod eens proberen om te zien of dat beter gaat: http://nraas.wikispaces.com/Overwatch