Deel hier alles over De Sims 3, uitbreidingen en accessoirespakketten.
Hallo Allemaal,

Wie heeft er ook van NRaas de mod overwatch.
Een ieder geval in het begin van de mod had ik op z'n hoogst dat er rond de 124 voertuigen werden geruimd. Inmiddels, vandaag dus, waren het er "opeens" een kleine 2000..resp kleine 9000, ruim 10.000, nog een ruim 12.000, bijna 10.000, ruim 10.000, ruim 6000, nog eens ruim 10.000 en net nog eens ruim ...maar liefst...15.000 voertuigen die opgeruimd zijn.

Komen deze grote hoeveelheden misschien , omdat ik eerder vandaag het Hoi Polloi theater en de muziekstudio in mijn wereld heb geplaatst? Want dit is wel errrg veel, het beeld maar ook de muziek blijft op dat moment langer hangen, dan met wat ik normaal heb zeg maar bij gemiddeld 50-60 voertuigen. Dus vervelend.

Als deze 2 gebouwen de oorzaak zijn, heeft iemand misschien een idee voor een ander ( misschien simpeler) theater en of filmstudio? Voor mijn gevoel zou dit niet veel uitmaken,
maar ik hoor het graag.

Alvast hartelijk dank voor de reacties.
Jacq.

Advertentie

Ik heb een savegame van eerder terug gezet in de savesmap en huidig huishouden van nu erin. Ofwel zonder de filmstudio en zonder dat theater. Net weer melding gehad...nog steeds veel voertuigen. Een melding van 3423 stuks, dus nog steeds heel veel. Wat nu, ik dacht dat dit de oplossing zou zijn!

Iemand een idee!
Ik heb nu dezelfde savegame maar geen recent huishouden erin, maar het huishouden wat er al in zit. Ik moet nu wel opnieuw beginnen met de zang carrière van mijn sim. Maar goed dat is snel genoeg gepiept. En waarachtig maar 21 voertuigen opgeruimd. Dat is nogal een verschil. En natuurlijk nog geen vrienden die ik op dat moment nog niet had. Dit is beter dan de inmiddels al geteld ruim 22.000 voertuigen. Dat is te gek voor woorden. Er blijft niets over van sunlit tides met zo veel voertuigen. En waar komt dat toch vandaan!
Het blijkt, nu, niks uit te maken. Inmiddels al ruim 3000 en ruim 10.000 voertuigen opgeruimd.

Iemands misschien een suggestie. (Of ligt dit misschien aan de carrière zanger/zangeres)?
Jammer dat niemand hier last van heeft, althans dat denk ik,

Mijn spel is nu super vervelend geworden, want bij elke keer opruimen van voertuigen en tussendoor staat mijn spel helemaal stil. Ik heb mijn huishouden net gehalveerd, ben verhuisd naar een nieuwe savegame en gloednieuw huis waar nog niet in gespeeld is. Ik heb ook de overwatch mod eruit gehaald gehad, maar maakt geen enkel verschil. Ik weet het nu niet meer wat ik verder nog kan doen! Ook tijdens het zingen van mijn sim ( zangeres) slaat de muziek en tekst van de sim stukjes over.
Mischien een beetje late reactie. Las het nu pas. Heb je toevallig nog meer mods en downloads in je spel. Ik heb dit namelijk ook ooit eens gehad. Heb ook NRAAS Overwatch in mijn spel. Ik weet niet precies meer welke mod het was wat dit toen veroorzaakte maar ik geloof dat 1 van mijn mods dit veroorzaakte. Ik heb toen alle mods er uit gehaald en per stuk terug gezet en getest in het spel waarna ik de boosdoener gevonden had. Er was ergens een conflict tussen de mods. Ik kan alleen met de beste wil van de wereld niet meer terug vinden welke mod dat was. Ik zou dus al je mods even uittesten.