Deel hier alles over De Sims 3, uitbreidingen en accessoirespakketten.
De karaoke machine heeft tot nu toe redelijk goed gedaan. Het geluid stopte weliswaar voortijdig terwijl de sims nog niet uitgezongen waren, maar dat was nog te doen.
Echter nu stopt het geluid/zingen met regelmaat tussendoor voor een aantal tellen en al halverwege helemaal niks meer te horen. Ik vind dit juist zo'n leuk onderdeel en laat mijn sims graag zingen. Maar het is zo niet meer leuk.
Ik heb al heel vaak de karaoke machine vervangen voor een nieuwe. Ik verlies elke keer alle vrienden, want verhuizen doe ik om de haverklap in de hoop dat het geluid en zingen terug is. Ook verschillende huizen..het helpt allemaal niet!

Weet iemand anders nog iets om te proberen of ligt dit aan origin zelf. Opschonen van de sims 3 map doe ik elke dag, dat is zo'n beetje mijn gewoonte geworden. Ik wil graag het geluid en zingen terug zoals het was.


Vriendelijk dank voor de reactie.
Jacq.

Advertentie

Hmm, heb je dit probleem al eens eerder gehad? Heb je mods geïnstalleerd voor De Sims 3? Heb je op de dag dat het gebeurde een virus scan uitgevoert of een bestand gedownload? Het zou kunnen zijn dat je andere bestanden van je pc moet verwijderen.
Hallo N3RV01Z3,

Nee dit probleem heb ik niet eerder gehad, al moet ik zeggen dat vrijwel gelijk met bovenstaand probleem ook de piano optreden verkort zijn. De sim zit net, speelt een paar noten en vervolgens staat ze weer op. Klopt dus ook niet. En ja ik heb mods, maar niet veel. Ik heb deze vanaf het begin en nooit geen problemen mee gehad. Ik heb vanmiddag, inmiddels gister, een testje gedaan. Een heel andere wereld met ander huis, maar dezelfde sims, immers deze zingen goed.
Blijkt de karaoke machine het wel goed te doen. Op één of andere manier ligt het probleem aan het huis. Het originele huis van de 2 sims in die nieuwe wereld geplaatst en weer deed de karaoke machine niet wat hij moest doen. Ik ben om kort te zijn heel veel saves terug gegaan (ik had deze nog als backup op mijn laptop staan) ik heb het huis zonder huishouden in een lege wereld verder verbouwd tot wat ik tot nu toe had veranderd. Terug geplaatst in mijn save wereld. Vervolgens het opgeslagen gezin teruggeplaatst en ben het nu aan het testen. Piano is goed en de karaoke ook. Pffft het lijkt goed te zijn nu. Ik ben inmiddels gewend aan die verhuizingen, maar mis wel al mijn opgebouwde relaties..wel jammer. Sorry voor het lange vehaal. Durfde niet eerder te testen, maar het gaat nu goed. :roll: Ik heb het huis als save en opgeslagen zonder huishouden in de bibliotheek . Kan ik er altijd op terug vallen en in nieuwe wereld plaatsen.

Hartelijk dank voor de reactie
vriendelijke groet,
Jacq
Probleem is nu wel na het testen van de karaoke machine dat het spel hapert en is ook niet prettig. Ik heb daarvoor, eerst maar de sims 3 map opgeschoond. Er stonden alweer wat overbodige kb-tjes in de diverse bestanden. ResetSim lijkt niet te helpen. Dat wordt waarschijnlijk weer verhuizen....
Je bent vaak verhuist en ik denk niet dat door het verhuizen het probleem zich oplost, is je Sim een zanger/zangeres als beroep? Als je Sim daar superver in is dan zal ik het niet proberen maar heel misschien helpt het als je even een ander beroep pakt en dan weer terug gaat als zanger/zangeres
Nee mijn beroep van de betreffende sims is geen zanger/zangeres. Zingen doe ze voor de lol. Ik heb maar 1 mod en downloads van de sims3store. Ik neem aan dat dit niet het probleem kan zijn. Ik heb het huishouden weer in een nieuw savegame geplaatst . Geen haperingen, echter uit mijn ervaring weet ik dat dit ook zomaar kan optreden, als ik al een tijdje speel. Ik kijk het wel een tijdje aan. En blijf voorlopig van de karaoke machine af en zal het terzijnertijd tussendoor is testen buiten mijn huishouden om in een andere savegame.
Hartelijk dank voor de tips.

Groet J.
Het is handig als je het even laat rusten en met een ander huishouden het opnieuw probeert! :)